Startupy przyszłości poszukiwane. Będą mogły się rozwijać w Dolinie Krzemowej

2 lat temu
Masz startup i ambicję, aby zmieniać rzeczywistość? To może być coś dla ciebie: właśnie rozpoczął się nabór do programu Mission for the Future, w ramach którego startupy będą mogły rozwijać swoje propozycje biznesowe pod okiem technologicznego giganta LG. W finalistów programu firma zamierza zainwestować choćby 20 mln dolarów.



LG szuka innowacyjnych startupów


Mission for the Future to trwający 9 miesięcy program, którego celem jest poszukiwanie najlepszych pomysłów, koncepcji i firm, które mają potencjał poprawy jakości życia.


Uczestnicy konkursu mają okazję przyspieszyć rozwój swojej firmy: wraz z centrum innowacji LG NOVA nad swoimi propozycjami biznesowymi. Prace potrwają od trzech do sześciu miesięcy, zaś ich kulminacją będzie wybór finalistów, który rozpocznie się w marcu 2022 roku. Firma chce przeznaczyć kwotę choćby do 20 mln dolarów na wsparcie dla finalistów w postaci inwestycji, zasobów, finansowania rozwoju koncepcji oraz dostępu do globalnej infrastruktury i łańcucha dostaw LG pod kątem realizacji wspólnych przedsięwzięć.

Dla kogo konkurs Mission for the Future?


Edycja 2021-22 konkursu skoncentrowana jest na innowacyjnych rozwiązaniach, które napędzają zaawansowany technologicznie styl życia z korzyścią dla ludzi, społeczności i całej planety w pięciu obszarach tematycznych:


Connected Health: nowatorskie koncepcje, narzędzia dostępu i urządzenia zapewniające lepszą jakość opieki zdrowotnej w dowolnym miejscu i czasie, a dzięki temu korzystnie wpływające na ludzkie zdrowie i samopoczucie;

Energizing Mobility: nowe usługi, rozwiązania i pomysły biznesowe przydatne przy skalowaniu infrastruktury e-mobilności i pobudzające dynamiczny rozwój pojazdów elektrycznych i zelektryfikowanego transportu;

Smart Lifestyles: treści, usługi, aplikacje i technologie, które można wdrożyć w inteligentnym domu, aby usprawnić codzienne życie i podnieść jego jakość;

The Metaverse: innowacje, które wpłyną na tworzenie nowego cyfrowego świata i internetu poprzez gry, technologie VR, AR i XR, blockchain, cyfrowe awatary itp.;

Innovation for Impact: przecieranie szlaków w kierunku przełomowych innowacji i pokrewnych rozwiązań zgodnie z przyjętą przez LG filozofią innowacyjności z myślą o lepszym życiu, które pozytywnie oddziałują na ludzi, społeczności i całą planetę.


Terminy zgłoszeń


Zgłoszenia do konkursu Mission for the Future przyjmowane są od 1 września do 25 października 2021 roku na stronie missionforthefuture.lgnova.com. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się w czerwcu 2022 roku. Docelowo maksymalnie 10 firm otrzyma tytuł finalisty i możliwość rozwijania działalności we współpracy z LG.

Idź do oryginalnego materiału