Stowarzyszenie uruchamia w Polsce dział medialny, poszerzając możliwości regionalne

biegowelove.pl 1 miesiąc temu

(MENAFN-PR Newswire) Natalia Blaogo awansowała na stanowisko Partnera Zarządzającego Działem Mediów, nadzorującego występy w regionie.

WARSZAWA, Polska, 30 września 2024 r. /PRNewswire/ — Stowarzyszenie, stowarzyszenie o zasięgu globalnym
Wielokanałowa agencja medialna będąca częścią Stagwell (STGW) ogłosiła dalsze inwestycje w swoją polską działalność wraz z uruchomieniem nowego działu mediów. Ten nowy oddział wzmocni zintegrowane usługi Assembly w zakresie mediów cyfrowych i handlu w Europie Środkowo-Wschodniej, dzięki czemu agencja będzie w stanie sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na kompleksową ofertę medialną, która zapewnia bardziej połączone, kompleksowe doświadczenia, które napędzają wyniki marki i wymierny rozwój.

Kontynuuj czytanie

Natalia ze strzałem w głowę

Działem Mediów będzie kierować Natalia Blajo, która awansowała na Partnera Zarządzającego, pełniąc wcześniej funkcję Dyrektora ds. Mediów na Europę Środkowo-Wschodnią (CEE) w Centrum Polskim stowarzyszenia. We współpracy z dyrektorem generalnym Europy Mattem Adamsem Plawgo wzmocni możliwości medialne Assembly w regionie poprzez połączenie lokalnej wiedzy specjalistycznej, skali globalnej i najnowocześniejszych technologii sztucznej inteligencji.

„Jestem zaszczycony, iż mogę kierować naszymi działaniami w Polsce i poszerzać naszą ofertę medialną na tak dynamicznym rynku, jakim jest Europa Środkowo-Wschodnia. Widzimy tu ogromny potencjał, a nasza wiedza i doświadczenie pozwolą nam oferować nowym klientom unikalne i skuteczne strategie medialne, – mówi Natalia Blago.

„Polski rynek medialny jest gotowy na zmiany, a klienci szukają szybszych i skuteczniejszych rozwiązań” – dodaje Matt Adams, dyrektor generalny Assembly Europe „Uruchamiając nasz oddział mediów w Polsce, łączymy siły naszych najlepszych rozwiązań najwyższej klasy usługi handlu cyfrowego z najszybciej rozwijającą się firmą medialną w regionie, naszym celem jest zapewnienie klientom kompleksowego punktu obsługi mediów cyfrowych i strategii handlowych, które napędzają rozwój.

W ramach tej ekspansji stowarzyszenie będzie w dalszym ciągu opierać się na sukcesie ostatnich inicjatyw, w tym na włączeniu nowej marki Galaxy do swojej działalności. To posunięcie wzmacnia talenty i bazę klientów Assembly, dodając 400 ekspertów w dziedzinie handlu cyfrowego i wiodące światowe marki, takie jak odpowiednio Lindt, Mashreq i Ceer, oprócz istniejących partnerstw z Lenovo, Estee Lauder i Fossil Group. Niedawne kampanie, takie jak wielokrotnie nagradzana kampania Effie dla Motoroli i nagrodzona Cannes Lions praca dla Mastercard, podkreślają zdolność agencji do dostarczania skutecznych strategii nastawionych na wyniki.

Kontynuacja inwestycji Stowarzyszenia w Polsce podkreśla jego długoterminowe zaangażowanie na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Łącząc globalną sieć składającą się z 2300 osób, Assembly ma dobrą pozycję, aby zapewnić klientom innowacyjność i elastyczność start-upu technologicznego wspieranego zasobami przedsiębiorstwa o wartości 1 miliarda euro.

„Mamy najlepszą agencję handlu cyfrowego w regionie, a dzięki rozwojowi naszej oferty medialnej będziemy w dalszym ciągu wyznaczać standardy doskonałości” – mówi Adams. „Nasi klienci skorzystają na kompleksowym podejściu, które łączy globalną skalę z lokalną wiedzą specjalistyczną, dzięki czemu wyprzedzą konkurencję na stale rozwijającym się rynku”.

O montażu
Assembly to wiodąca globalna wielokanałowa agencja medialna, która integruje dane, talenty i technologię, aby napędzać rozwój najbardziej znanych marek na świecie. Nasze kompleksowe podejście łączy przekonujące narracje marki z kompleksowym zestawem globalnych możliwości medialnych, zwiększając wydajność i napędzając znaczący rozwój biznesowy. Nasze inicjatywy opierają się na STAGE, naszym autorskim systemie operacyjnym i są wdrażane przez oddany globalny zespół składający się z ponad 2300 specjalistów w 35 biurach na całym świecie. Zaangażowane w celową pracę Stowarzyszenie jest liderem w zakresie wpływu społecznego i środowiskowego w swojej agencji. Jako dumny członek Stagwell, sieci konkurentów mającej zrewolucjonizować marketing, stowarzyszenie nieustannie wyznacza nowe standardy doskonałości. Więcej informacji można znaleźć na stronie Assemblyglobal.

Skontaktuj się z public relations
Mariana Delacqua
[email protected]

Obraz –
Logo –

Czy chcesz, aby wiadomości z Twojej firmy pojawiały się w PRNEWSWIRE? 440 tys.+
Newsroomy i
Influencerzy 9 tys.+
Media cyfrowe
Porty 270 tys.+
Dziennikarze
Zarejestrowałem się, aby rozpocząć

MenaFN30092024003732001241ID1108728454


Zastrzeżenie prawne:
MENAFN udostępnia informacje „takie jakie są” bez jakiejkolwiek gwarancji. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za dokładność, treść, obrazy, filmy, licencje, kompletność, legalność lub wiarygodność informacji zawartych w tym artykule. jeżeli masz jakiekolwiek skargi lub problemy dotyczące praw autorskich związane z tym artykułem, skontaktuj się z dostawcą powyżej.

Idź do oryginalnego materiału