Liczba aktywnych klientów firmowych w Banku Millennium przekroczyła w maju 150 tysięcy. Dzięki temu bank zrealizował kolejny z elementów swojej biznesowej strategii.
Coraz więcej klientów biznesowych
150 tysięcy biznesowych klientów banku oznacza poprawę pozytywnych rekomendacji wśród klientów. Jej przekroczenie było jednym z założeń strategii na lata 2022-24 „Inspirują nas ludzie”. Włodarze banku podkreślają, iż przyrost liczby aktywnych przedsiębiorców o 50 tysięcy nastąpił trzykrotnie szybciej niż w poprzednich latach.
„Dobre wyniki w segmencie biznes, to przede wszystkim efekt skutecznej digitalizacji naszej oferty i procesów, skierowanych na pozyskiwanie nowo otwieranych firm, które efektywnie wspiera zespół zdalnych Ekspertów Biznes. Cieszymy się, iż nie tylko przyciągamy klientów, ale również spełniamy ich wysokie oczekiwania, oferując im nowoczesne i wygodne rozwiązania cyfrowe. Możemy pochwalić się wysokim zaufaniem klientów i ich coraz większym zadowoleniem z naszych usług, które są dostępne zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i cyfrowych. Znajduje to potwierdzenie m.in. w wysokiej pozycji w rankingu „Bank Przyjazny Firmie” oraz badaniach satysfakcji klientów. Wskaźnik rekomendacji klientów firmowych jest jednym z najwyższych na rynku i odnotował dwukrotny wzrost na przestrzeni ostatnich 5 lat do poziomu 44%. Jesteśmy z tego niezwykle dumni” – mówi Anna Wydrzyńska-Czosnyka, kierująca Wydziałem Klienta Biznes w Banku Millennium.
Rozwój usług przyciąga klientów
Ostatnie dwa lata działalności banku odznaczały się znacznym poszerzeniem dodatkowych usług dostępnych wraz z kontem Mój Biznes. Większość z nich jest dostępna online. Do najpopularniejszych należą usługa księgowości, terminal płatniczy w telefonie, możliwość otwarcia sklepu internetowego i braki płatniczej. Bank Millennium udostępnia także usługę otwarcia jednoosobowej działalności gospodarczej za swoim pośrednictwem. Aktywni klienci firmowi mogą także skorzystać ze zdalnego procesowania wniosku kredytowego.
Tego typu działania przyczyniają się do realizacji strategii rozwoju banku. Już wcześniej instytucja ogłosiła zrealizowanie jej w liczbie 3 mln aktywnych klientów detalicznych. W 90% jest już także osiągnięta zakładana ilość aktywnych klientów cyfrowych.
Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium