Po dwóch i pół roku kierowania amerykańską marką obuwniczo-odzieżową Susie Mulder ustępuje ze stanowiska. Tymczasowo jej obowiązki przejmie Nina Flood, dyrektorka generalna Timberland na rynek europejski (EMEA).
Przeczytaj również: Najgorętsza skandynawska marka rozpocznie współpracę z H&M. Tych projektów nie kupisz jednak w Polsce
Susie Mulder przestaje pełnić funkcję prezeski
Wiadomość o odejściu prezeski, która objęła to stanowisko w kwietniu 2021 roku została ujawniona przez amerykański Footwear News. Magazyn nie podał jednak powodów rozstania marki z Susie Mulder.
Z opublikowanego materiału dowiedzieliśmy się natomiast, kto przejmie jej obowiązki. Tymczasowo nową prezeską marki zostanie Nina Flood. Czy ma ona szansę zostać na dłużej na tym stanowisku? Z pewnością nie brakuje jej doświadczenia. Doskonale zna ona całą grupę. Dołączyła do niej w 2003 roku, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu w brandzie Nautica. Następnie miała okazję zarządzać takimi markami jak Kipling, Eastpak i Jansport.
Przeczytaj również: Dlaczego millennialsi się nie starzeją? Tiktok szuka odpowiedzi
O marce Timberland
Przedsiębiorstwo zostało założone w 1952 roku przez szewca Nathana Swartza. Markę charakteryzuje opracowana technologa bezpośredniego wtapiania cholewki w podeszwę, dzięki czemu jej buty były w stu procentach wodoodporne. Przedstawicielem Timberland w Polsce jest Marketing Investment Group z siedzibą w Krakowie. W Polsce znajduje się 19 sklepów stacjonarnych marki (w tym 3 sklepy typu outlet).
Timberland jest jedną z flagowych marek amerykańskiej grupy VF Corp, która w tej chwili walczy z trudną sytuacją na rynku. W pierwszych sześciu miesiącach roku obrotowego, który zakończył się pod koniec września, marka odnotował spadek sprzedaży o 6 proc. do 742,5 mln USD.
Przeczytaj również: Wspominamy jeden z zapachów Kim Kardashian
Zdjęcie główne: LinkedIn