Ostatnie miesiące nie były dla „ćwierkacza” najłatwiejszymi. Utracił on zaufanie reklamodawców, zmagał się ze spadkami wartości rynkowej oraz szukał sposobów na zatrzymanie niezadowolonych użytkowników. Receptą na te problemy ma być Linda Yaccarino.
Nowa CEO Twittera. Kim jest?
Zanim dostała ona propozycję poprowadzenia „ćwierkacza” przez ponad 12 lat zawiązana była z NBC Universal Media. Wcześniej, przez ponad 19 lat, pracowała w korporacji Turner Broadcasting System. W trakcie trwającej kariery dała poznać się branży jako specjalistka od marketingu, która większość czasu spędziła na stanowisku szefowej działów reklamy i sprzedaży.
O jej udanej działalności zawodowej z pewnością świadczą: uruchomienie serwisu streamingowego Peacock, współorganizacja Super Bowla, czy przewodniczenie grupie zadaniowej ds. przyszłości pracy dla Światowego Forum Ekonomicznego.
Przedstawiając nową CEO serwisu Elon Musk powiedział, iż jej głównym zadaniem będzie dbałość o podejmowane operacje biznesowe. Właściciel Twittera miałby, dzięki temu mieć większą przestrzeń do pracy nad projektowaniem produktu oraz wdrażaniem do niego nowych technologii. Jak to widzi Yaccarino?
Jakie zmiany planuje Linda Yaccarino?
Bieżący tydzień jest dla Lindy Yaccerino pierwszym na nowym stanowisku. Swoją pracę rozpoczęła ona od maila do pracowników, w którym napisała: „Elon wiedział, iż eksploracja kosmosu i samochody elektryczne wymagają transformacji, więc jej dokonał”. To niewątpliwa zapowiedź rewolucji, której poddany zostanie „ćwierkacz”.
Nowa CEO chce, aby stał się on „najdokładniejszym na świecie źródłem informacji publikowanych w czasie rzeczywistym”. Yaccarino uważa, iż „globalny rynek potrzebuje transformacji – aby napędzać cywilizację przez niefiltrowaną wymianę informacji i otwarty dialog na temat rzeczy, które są dla nas najważniejsze”. Jej zdaniem Twitter jest miejscem „do tego stworzonym”.
Zdjęcie główne: Pexels