Ta marka powróciła na szczyt po latach. Teraz aktywnie szuka pracowników

fashionbiznes.pl 9 miesięcy temu

Kubota, marka, która podbiła rynek obuwniczy w latach 90., zaliczyła po latach wyjątkowo udany powrót. Wraz z aktywnym rozwojem firmy, Kubota aktywnie poszukuje nowych pracowników. Sprawdź, na jakie stanowisko w tej chwili rekrutuje.

Marka Kubota, która w latach 90. zrewolucjonizowała polski rynek obuwniczy swoimi klapkami z rzepem, powróciła po latach nieobecności i od razu odniosła sukces. Reaktywacja Kuboty nastąpiła w 2018 roku za sprawą grupy łódzkich przedsiębiorców. Postawili oni na nostalgię za latami 90., oferując jednocześnie produkty wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Klapki Kubota gwałtownie stały się hitem, a marka rozszerzyła ofertę o linię odzieżową.

Marka umiejętnie wykorzystuje media społecznościowe i influencerów do promowania swoich produktów. Działania społeczne są wpisane w DNA marki, która aktywnie angażuje się we wsparcie organizacji pozarządowych czy społeczności LGBTQ+.W 2022 roku Kubota zadebiutowała na NewConnect, co świadczy o jej dynamicznym rozwoju. W planach jest dalsza ekspansja na nowe, międzynarodowe rynki.

Kubota rekrutuje

Wraz z rozwojem marki Kubota, firma aktywnie poszukuje nowych pracowników. Aktualnie firma prowadzi rekrutację na stanowisko Category Manager, który rozpocznie pracę w siedzibie marki w Łodzi.

Wśród obowiązków Category Managera Kubota wymienia się między innymi

  • Kompleksowy nadzór nad procesem powstawania kolekcji kontraktacyjnej. Ścisła kooperacja z Kupczynią i Starszą Projektantką.
  • Współudział w tworzeniu strategii produktu oraz harmonogramu kolekcji kontraktacyjnej. Ścisła kooperacja z Dyrektorką Kolekcji i Analityczką Sprzedaży.
  • Tworzenie kalendarza zakupowego dla poszczególnych kanałów sprzedaży.
  • Nadzór na procesem produkcji, od momentu powstania dokumentacji, poprzez sampling, do etapu realizacji zamówienia.
  • Poprawa efektywności funkcjonowania Pionu Produktu. Optymalizacja istniejących procesów, tworzenie nowych oraz kontrola nad ich prawidłowym przebiegiem.
  • Ciągłe usprawnianie pracy Pionu Produktu, poprzez tworzenie oraz współtworzenie narzędzi wspomagających zarządzanie oraz monitorowanie pracy Pionu.
  • Poszerzanie bazy dostawców o kolejne kategorie produktowe, na podstawie planów rozwojowych firmy.

Idealny kandydat / kandydatka powinien posiadać minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku, szeroką wiedzę na temat zarządzania projektami i procesami. Atutem będzie doświadczenie w branży modowej i praca w zespołach interdyscyplinarnych. Poszukiwane są osoby dobrze zorganizowane, z wysokimi zdolnościami komunikacyjnymi, pełne inicjatywy i samodzielności, posługujące się j. Angielskim minimum na poziomie B2.

Aby sprawdzić szczegóły ogłoszenia i aplikować, kliknij TUTAJ

Idź do oryginalnego materiału