
SIG jest wiodącym dystrybutorem specjalistycznych materiałów budowlanych, obsługującym sektor budowlany i konstrukcyjny w całej Europie. Firma jest częścią międzynarodowego koncernu SIG plc z siedzibą w Wielkiej Brytanii, który istnieje od 1956 roku i notowany jest na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa SIG obecna jest w 9 krajach Europy, tworząc rozległą sieć oddziałów handlowych, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Beneluksie, Francji, Irlandii. Zapewnia Klientom porady wykwalifikowanych doradców, profesjonalną i szybką obsługę handlową, poszerzoną o usługi transportowe, terminowe dostawy oraz pełny asortyment produktów. Gwarantuje sprawną obsługę na każdym etapie prowadzonych prac budowlanych i wykończeniowych od małych obiektów (np. budowa domów jednorodzinnych) po potężne inwestycje (hale sportowe, centra handlowe, lotniska). Od kilku lat rozwija się w modelu sprzedaży wielokanałowej, obejmującym zarówno tradycyjne metody sprzedaży jak i dynamiczny rozwój sprzedaży e-commerce. Zatrudniamy ponad 900 pracowników.
Wyróżnia nas ponad 60-letnie doświadczenie – firma SIG plc rozpoczęła działalność ponad 60 lat temu w Wielkiej Brytanii, gdzie mieści się jej główna siedziba. Od blisko 30 lat jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od ponad 25 lat koncern SIG jest obecny również w Polsce. Jako międzynarodowy koncern, w Polsce zajmuje czołowe miejsce jako dystrybutor specjalistycznych materiałów i systemów budowlanych. Swoim odbiorcom dostarcza produkty najwyższej jakości, sygnowane markami najlepszych światowych producentów.
Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl
SIG – Pracodawca z misją budowania otwartego i odpowiedzialnego środowiska pracy
Wyrazy uznania dla SIG Sp. z o.o. za nowoczesne podejście do budowania kultury organizacyjnej opartej na różnorodności, szacunku oraz otwartości na potrzeby i opinie zespołu. Z uznaniem obserwujemy zaangażowanie firmy w tworzenie włączającego środowiska pracy.
Doceniamy również troskę SIG o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz wysokie standardy w obszarze relacji wewnętrznych – w tym regularne badania zaangażowania i rozwiniętą komunikację wewnętrzną.
Na szczególne wyróżnienie zasługuje obszar rozwoju – realizowany przez firmę model strategii podnoszenia wiedzy i kompetencji oceniamy jako świadomy, przemyślany i oparty na zasadzie równego dostępu do możliwości rozwoju dla wszystkich pracownika.
Warto także podkreślić aktywność SIG oraz jego zespołu w działaniach proedukacyjnych i charytatywnych. Cieszy nas fakt, iż SIG to nie tylko przyjazny pracodawca, ale również odpowiedzialna społecznie marka. Gratulacje!
SIG JAKO PRACODAWCA
RELACJE Z PRACOWNIKAMI
Jako międzynarodowy pracodawca, doceniamy różnorodność naszych pracowników i korzyści, jakie przynosi ona w osiąganiu naszych celów. W SIG wszyscy są mile widziani i tak samo ważni, niezależnie od płci, pochodzenia, narodowości, koloru skóry, wieku, orientacji seksualnej, niepełnosprawności, stanu zdrowia czy przekonań religijnych. Dążymy do stworzenia sprawiedliwego i integracyjnego środowiska pracy, umożliwiającego wszystkim pracownikom wnoszenie indywidualnego i cennego wkładu w działalność firmy. Jesteśmy również zdeterminowani, aby zapewnić tę samą otwartość wszystkim naszym klientom, dostawcom, partnerom biznesowym i społecznościom, w których działamy.
Naszą wizją jest stworzenie środowiska pracy, które jest sprawiedliwe i włączające, tak aby pracownicy mogli, czuć się bezpieczni, dumni oraz docenieni.
Grupa SIG ogłosiła w 2022 roku nową strategię, w centrum której jest dążenie do bycia najlepszym dostawcą specjalistycznych materiałów budowlanych i systemów izolacji termicznych w Europie. To niezmiernie ważne, iż zwłaszcza w tak trudnym czasie została podjęta decyzja o dalszym rozwoju, aby sprostać dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Strategia, łączy się z naszymi zobowiązaniami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju.
Główne kierunki naszej strategii biznesowej:
- partner pierwszego wyboru dla specjalistycznych wykonawców
- stała poprawa efektywności operacyjnej
- zrównoważony rozwój i odpowiedzialny biznes
Jako Grupa SIG przyjęliśmy pięć zobowiązań dotyczących zrównoważonego rozwoju, ponieważ czujemy odpowiedzialność za naszą planetę i chcemy podejmować działania związane z jej ochroną.
Zobowiązaliśmy się być:
- liderem w bezpieczeństwa pracy w dystrybucji materiałów budowlanych,
- preferowanym pracodawcą wśród dystrybutorów materiałów budowlanych,
- firmą współpracującą z producentami i klientami w celu zmniejszenia emisji dwutlenku węgla oraz ilości odpadów w całym łańcuchu dostaw,
- firmą z zerową ilością odpadów na wysypiskach do 2025 r.,
- firmą o zerowej emisji dwutlenku węgla netto najpóźniej do 2035 r.
W naszych działaniach na rzecz bycia pracodawcą pierwszego wyboru skupiamy się na:
- zaangażowaniu pracowników
- rozwoju managerów i programach talentowych
- docenianiu pracowników
- budowaniu włączającego miejsca pracy
SIG przykłada szczególną wagę do zdrowia i bezpieczeństwa pracowników, osób odwiedzających, kontrahentów, zewnętrznych udziałowców oraz wszelkich innych osób związanych z działalnością spółki. Firma SIG zdaje sobie także sprawę ze swoich zobowiązań w zakresie ochrony środowiska naturalnego poprzez zapobieganie zanieczyszczeniom oraz wdrażanie i monitorowanie dobrych praktyk z tym związanych.
Zachowania to wspólny język, który pozwala nam się porozumieć pomiędzy kulturami, narodami. A także między sobą, wewnątrz poszczególnych Spółek Grupy SIG. Jesteśmy różni, ale zachowania, czyli wspólny sposób postępowania, co do którego wszyscy jesteśmy przekonani, pozwalają nam na współpracę i porozumiewanie się na co dzień. Aby skutecznie wdrażać naszą strategię niezbędne są elastyczność, odwaga i pozytywne wyróżnianie się na rynku. Zdefiniowane przez nas główne zachowania to: bądź śmiały, działaj elastycznie i zwinnie, wyróżniaj się.
Nasze działania na rzecz promowania różnorodności i dobrostanu w miejscu pracy kierujemy zarówno do naszych obecnych pracowników, nowych pracowników jak i kandydatów oraz społeczności, w których działamy. Działania podejmujemy wewnętrznie i zewnętrznie. Spojrzenie oczami pracowników wymagało od nas zaprojektowania procesów HR-owych, tak aby dopasować je do potrzeb pracowników. W ten sposób zbudowaliśmy wyjątkowy rodzaj współpracy, oparty na wzajemnym zaufaniu, co ma najważniejsze znaczenie w budowaniu wizerunku pracodawcy i jest szansą na wzmocnienie naszej przewagi konkurencyjnej.
Zdajemy sobie sprawię, iż zdrowie psychiczne jest równie ważne, co zdrowie fizyczne. W związku z tym podejmujemy działania, mające na celu promowanie zdrowego oraz zrównoważonego stylu życia, wspierającego zarówno zdrowie psychiczne, jak i fizyczne naszych pracowników.
Działania wynikające ze strategii omawiamy na wewnętrznych konferencjach i spotkaniach managerów SIG. W trakcie Konferencji Menadżerów SIG 2024 Menadżerowie odpowiedzialni za poszczególne obszary strategiczne zapoznawali Koleżanki i Kolegów z działaniami, jakie z nich wynikają.
W 2022 roku rozpoczęliśmy proces włączania wszystkich pracowników magazynu i transportu w bieżącą komunikację firmową. Nasze działania rozpoczęliśmy od identyfikacji pracowników bez dostępu do komunikacji elektronicznej oraz przekazywania im telefonów służbowych przy okazji dedykowanego szkolenia.
Podejmowane przez nas działania na rzecz naszych pracowników oraz społeczności lokalnych przynoszą mierzalne efekty.
Corocznie prowadzimy badanie zaangażowania pracowników, które pozwala nam zmierzyć część z efektów naszych działań. W 2021 roku w badaniu, w którym wzięło udział 92% pracowników: 65% wybiera dwie (na dwie możliwe do wyboru) emocje pozytywne w pytaniu, jak czuje się w pracy w SIG, 87% uważa, iż pracownicy są traktowani z szacunkiem bez względu na wiek, płeć i pochodzenie kulturowe. Również 82% pracowników wie, jakie wsparcie jest dostępne, aby pomóc w zachowaniu zdrowia i dobrego samopoczucia.
W 2024 roku w Badaniu Zaangażowania Pracowników, w którym wzięło udział 81% pracowników: 69% wybiera dwie (na dwie możliwe do wyboru) emocje pozytywne w pytaniu jak czuje się w pracy w SIG; 89% czuje się bezpiecznie w pracy; 70% uważa, iż organizacja dba o nich; 68% uważa, iż jest wspierana i szanowana ze względu na bycie autentycznym w pracy; 59% uważa, iż pracownicy są traktowani jednakowo niezależnie od indywidualnych cech; 60% uważa, iż dostęp do możliwości rozwojowych jest sprawiedliwy.
Przez 8 lat rozwinęliśmy i ustandaryzowaliśmy, biorąc pod uwagę transparentność i inkluzyjność, procesy takie jak:
- Rekrutacja
- Wdrożenie nowego pracownika
- Monitoring szkoleń i oferty rozwojowej z jakiej korzystają pracownicy
- Proces doceniania zaangażowania jaki pracownicy wkładają w podnoszenie własnych kompetencji – grywalizacja
- Wewnętrzny e-learning dostępny dla wszystkich pracowników
- Obecnie pracujemy nad automatyzacją procesów związanych z naliczaniem wynagrodzeń oraz obsługą administracyjną pracowników
Dodatkowo pytamy naszych pracowników o ich zdanie na temat SIG, o mocne strony miejsca pracy oraz o to nad czym jeszcze możemy pracować, między innymi w corocznym badaniu zaangażowania, na Grupie Fokusowej jak i uczestnicząc w zewnętrznych certyfikacjach.
Naszym zdaniem świetne miejsce pracy to takie, które:
- nikogo nie pomija
- angażuje wszystkich
- daje szanse zostać usłyszanym – widzi oczekiwania i potrzeby pracowników
- pozwala na zrozumienie procesów
- daje poczucie stabilności i przewidywalności części z ciągle zmieniającej się rzeczywistości, dzięki temu zapewniając większe poczucie bezpieczeństwa
ROZWÓJ PRACOWNIKÓW
Wiemy, jak ważna jest wiedza i doskonalenie zawodowe, dlatego jedną z misji SIG jest nastawienie na podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników. Kompetentni doradcy techniczni gwarantują profesjonalną i sprawną obsługę oraz reprezentują elastyczne podejście do wymagań stawianych przez obecnych i przyszłych klientów.
W 2022 roku rozpoczęliśmy wdrażanie dedykowanego narzędzia dla procesu wdrożenia nowego pracownika – onboardingu. Nasz proces wdrożenia powstawał i ulegał modyfikacjom w oparciu o informacje zbierane od uczestników naszego programu wdrożenia od lutego 2023 do lutego 2024 w efekcie czego zmodyfikowaliśmy liczbę zadań oraz ich treść a także wykorzystywane narzędzia i zaktualizowaliśmy broszurę informacyjną dla nowych pracowników.
W ramach procesu wdrożenia chcemy jak najszybciej włączać naszych najmłodszych stażem pracowników w działanie organizacji, zapoznając w pierwszych dniach pracy z kulturą organizacyjną i strukturą firmy oraz umożliwiając menadżerom adresowanie zadań wspierających proces wdrożenia. Każdy z pracowników ma możliwość zapoznania się z najważniejszymi informacjami o firmie oraz dostęp do harmonogramu planowanych działań i zadań związanych z wdrożeniem w nową rolę. Nasza baza wiedzy zawiera dedykowany rozdział na temat tworzenia różnorodnego i włączającego środowiska pracy w SIG. Dodatkowo w ramach procesu wdrożenia nowego pracownika, każda z osób ma zadanie ukończenia testu wiedzy z procedury przeciwdziałania mobbingowi.
W SIG co roku mają miejsce rozmowy okresowe pracowników. Ich celem jest obiektywna ocena efektów pracy członków organizacji, ich postaw i zachowań. W trakcie rozmów okresowych określane są wspólnie z managerem cele pracownika, które wynikają z naszej strategii. W tym celu co roku jest definiowana matryca celów, wynikających ze strategii, zdefiniowana dla każdej grupy stanowisk, którą następnie kaskadujemy w organizacji.
Dodatkowo chcąc zapewnić jeszcze bardziej sprawiedliwe i dostępne możliwości rozwoju w SIG dla wszystkich pracowników w roku 2023, rozpoczęliśmy pracę nad aktualizacją naszych wewnętrznych
szkoleń oraz nad wdrożeniem nowej platformy e-learningowej, na której pracownicy mają możliwość zapoznania się z naszymi procedurami Grupowymi. Dodatkowo pracownicy mogą zapoznać się w formie e-learningu z materiałami dotyczącymi: części sprzedawanych produktów, procedur sprzedażowych, procedur magazynowych, technik negocjacji i technik sprzedaży. w tej chwili przez cały czas sukcesywnie poszerzamy ofertę dostępnych dla pracowników wewnętrznych szkoleń e-learningowych.
W 2024 roku powołaliśmy grupę Organizatorów Form Rozwojowych wraz z którą zaktualizowaliśmy nas proces rejestrowania udziału w formach rozwojowych oraz ich organizacji. Wyodrębniliśmy matrycę obszarów szkoleniowych kluczowych z perspektywy organizacji.
W 2024 roku ogłosiliśmy również procedurę szkoleń dla pracowników. Następnie w roku 2024 stworzyliśmy wraz z Organizatorami Form Rozwojowych propozycję matrycy kompetencji w obrębie grup stanowisk.
Obecnie kontynuujemy naszą pracę konsultując z managerami w SIG propozycję kompetencji. W efekcie naszych prac zamierzamy udoskonalić i rozwinąć proces wdrożenia nowych pracowników o proces wdrożenia pracowników w ramach awansów wewnętrznych.
Całość procesu rozwoju pracowników w SIG wspiera proces grywalizacji w ramach którego pracownicy biorący udział w aktywnościach rozwojowych mają możliwość uzyskania punktów, które mogą wymienić na wybrane przez siebie na Platformie Kafeteryjnej nagrody – rzeczowe lub przekazać je na cel charytatywny.
ZDROWE MIEJSCE PRACY I WORK LIFE BALANCE
Od 2021 roku prowadzimy działania edukacyjne, na naszej wewnętrznej Grupie dedykowanej tematyce promowania dobrostanu i różnorodności dla wszystkich pracowników zamieszczając posty nawiązujące do tematyki różnorodnego i włączającego środowiska pracy. Dodatkowo każdy nasz post zawiera opis grafiki z myślą o osobach z niepełnosprawnością narządu wzroku a także tłumaczenie w języku angielskim z myślą o osobach niepolskojęzycznych. Publikowane przez nas materiały edukacyjne dla wszystkich pracowników dotyczą między innymi: komunikacji alternatywnej dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku, naszych procedur związanych z tematyką różnorodności i akceptacji, tematycznych świąt, doceniania pracowników.
Łącznie na naszych wewnętrznych mediach społecznościowych opublikowaliśmy w od 2021 roku ponad 760 postów, które łącznie: zostały wyświetlone ponad 58 000 razy (z czego ponad 7 000 razy w roku 2024), otrzymały ponad 2 700 pozytywnych reakcje oraz zostały skomentowane ponad 804 razy (z czego 372 razy w roku 2024).
W ramach Światowego miesiąca świadomości różnorodności (październik 2022) prowadziliśmy działania edukacyjno-informacyjne na temat różnorodności. Zorganizowaliśmy wraz z Fundacją dwa webinary dla pracowników „Wprowadzenie do neuroróżnorodności” zawierające dodatkowe materiały edukacyjne dla wszystkich pracowników. Webinary spotkały się z zainteresowaniem pracowników, a łączny NPS dla obu wydarzeń w anonimowej ankiecie wynosił 57.
W grudniu 2022 rozpoczęliśmy wdrożenie Platformy od zewnętrznego niezależnego dostawcy dla wszystkich pracowników, łączącej tematykę dobrostanu oraz różnorodności. W ramach Platformy pracownicy mają możliwość udziału w wybranych przez siebie webinarach z różnorodnych obszarów (m.in.: rozwoju zawodowego, budowania relacji, dobrostanu finansowego, zdrowia fizycznego, radzenia sobie ze stresem, zarządzania zespołami), posłuchania nagrań wydarzeń oraz podcastów (krótkich kursów psychoedukacyjnych). Dodatkowo nasi pracownicy mają możliwość kontaktu przez czat ze specjalistami (w ramach współpracy z zewnętrznym dostawcą), aby uzyskać dopasowane do nich oraz indywidualne wsparcie. Pracownicy mają możliwość kontaktu z: psychologiem, doradcą prawnym, ekspertem finansowym, psychodietetykiem, psychologiem dziecięco – młodzieżowym, mentorem biznesu, seksuologiem oraz psychoterapeutą par. Z myślą o osobach bliskich naszym pracownikom, wybraliśmy dostawcę Platformy, który pozwala każdemu z naszych pracowników na zaproszenie do korzystania z Platformy jednej wybranej przez siebie osoby. Na naszej wewnętrznej Grupie dedykowanej promowaniu różnorodności i dobrostanu regularnie promujemy wydarzenia organizowane na Platformie od zewnętrznego niezależnego dostawcy dotyczące tematyki dobrostanu i różnorodności. Cieszymy się, iż od momentu wdrożenia platformy, warsztaty zostały odtworzone ponad 3 500 razy, a z platformy skorzystało ponad 250 pracowników.
Dodatkowo we współpracy z fundacją w 2023 odbyły się dwa webinary związane z profilaktyką nowotworową kobiet i mężczyzn: „Webinar profilaktyczny: Nowotwory piersi” oraz „Webinar profilaktyczny: Nowotwory męskie”.
Zdając sobie sprawę z odpowiedzialności jaką jest zdrowie informujemy naszych pracowników, iż nasze działania nie mają charakteru konsultacji medycznych oraz rekomendujemy w sytuacji pytań lub wątpliwości korzystanie z konsultacji medycznych oraz pomocy lekarza.
Chcąc rozszerzać nasze perspektywy oraz wymieniać się wiedzą oraz dobrymi praktykami z innymi organizacjami współpracujemy również z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz jesteśmy członkiem PSZK.
W 2022 roku rozpoczęliśmy rozmowy w sprawie podpisania Karty Różnorodności z Forum Odpowiedzialnego Biznesu – najdłużej działająca (już od ponad 22 lat) i największą organizacją pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Karta Różnorodności to międzynarodowa inicjatywa pod egidą Komisji Europejskiej. W dniu 13.03.2023 dołączyliśmy do grona Sygnatariuszy Karty Różnorodności.
Wdrażanie działań związanych z dobrostanem pracowników wspierają procedury określające nasze zobowiązania: Procedura zdrowia i dobrostanu psychicznego pracowników, Procedura przeciwdziałania mobbingowi, Procedura różnorodności i akceptacji.
Nasze działania podejmowane w ramach tworzenia różnorodnego, sprawiedliwego i włączającego środowiska pracy oraz związane z dobrostanem pracowników konsultujemy oraz omawiamy z wewnętrzną Grupą Fokusową – stworzoną z osób zainteresowanych powyższą tematyką w sposób szczególny. O możliwości udziału w spotkaniach Grupy Fokusowej poinformowaliśmy wszystkich pracowników. Głównymi z celów utworzonej Grupy Fokusowej są: wspieranie promowanie i kreowanie propozycji działań związanych w promowaniem zdrowia i dobrostanu; wspieranie, promowanie i kreowanie propozycji działań związanych z tworzeniem różnorodnego, sprawiedliwego i włączającego środowiska pracy; angażowanie się w tworzenie zróżnicowanego i włączającego środowiska pracy.
W ramach wymiany perspektyw oraz konsultacja działań związanych z DEI i Wellbeing od listopada 2021 zorganizowanych zostało ponad 30 spotkań Grupy Fokusowej (z czego 10 w 2024 roku) w trakcie, których kreowane oraz konsultowane były propozycje działań związanych z promowaniem dobrostanu i różnorodności. Cele Grupy Fokusowej zostały upublicznione w poście zapraszającym do udziału w spotkaniach na platformie do komunikacji wewnętrznej oraz drogą e-mail.
Aby ułatwić pracownikom łączenie pracy z życiem osobistym, tam, gdzie jest możliwa praca z domu ze względu na rodzaj stanowiska wdrożyliśmy hybrydowy model pracy, którym zostali objęci pracownicy centrali. Dodatkowo pracownicy pracujący na stanowiskach Przedstawicieli Handlowych oraz Dyrektorów Oddziału zatrudnieni są w trybie zadaniowego czasu pracy. Aby dodatkowo zachęcić pracowników do wykorzystywania czasu wolnego i regeneracji udzielamy finansowe zachęty do wykorzystania urlopu -dofinansowanie do wypoczynku oraz motywujemy pracowników do tworzenia planów urlopu na początku danego roku kalendarzowego w dedykowanej aplikacji.
BENEFITY W SIG
Oferujemy pracownikom oraz członkom ich rodzin karnety sportowe oraz pakiety medyczne, które są dofinansowywane przez pracodawcę po osiągnięciu określonego w regulaminie wynagradzania stażu pracy. Również pracownicy, którzy nie osiągnęli jeszcze określonego stażu, mogą dołączyć do programu sportowego, korzystając z wynegocjowanych przez firmę warunków i samemu finansując świadczenie. W 2021 roku rozszerzyliśmy naszą ofertę kart sportowych komunikując pracownikom o możliwości przystąpienia w roku 2022 również do kart Medicover sport. Oferujemy pracownikom możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Grupowego.
Oferujemy również możliwość dofinansowania do kursów i szkoleń związanych z podnoszeniem kwalifikacji na stanowisku.
Dodatkowo dla pracowników z niepełnosprawnością, kiedy to konieczne dostosowujemy miejsca pracy m.in. poprzez zapewnienie odpowiedniego sprzętu.
NAGRODY HR
Przyznane firmie nagrody lub wyróżnienia w obszarze HR w ciągu ostatnich 3 lat
- POLAND’S BEST EMPLOYERS 2024
- DOBRY PRACODAWCA 2024
- LIDER SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI 2023, 2024
- GREAT PLACE TO WORK 2023, 2024
- KRAKOWSKI PRACODAWCA ROKU 2023
- BUILDER SUPER POWER 2022
- PRACODAWCA Z SERCEM 2022
- ZAANGAŻOWANIE SPOŁECZNE SIG
W 2022 roku dołączyliśmy do Programu organizowanego przez PwC „Biznes kontra smog”, którego celem jest edukacja dzieci i młodzieży w zakresie jakości powietrza i przeciwdziałania zmianom klimatycznym. W ramach naszego udziału w programie przeprowadziliśmy warsztaty w 5 placówkach edukacyjnych, w których łącznie wzięło udział 331 uczniów. Dołączyliśmy również do edycji 2023/24 oraz 2024/25.
W roku szkolnym 2022/2023 kontynuowaliśmy naszą współpracę z Państwową Ogólnokształcącą Szkołą Muzyczną II stopnia im. F. Chopina (POSM II) w Krakowie realizując warsztaty dla młodzieży rozwijające kompetencje psychospołeczne. W latach szkolnych 2021/2022, 2022/2023 zrealizowaliśmy 16 warsztatów dla młodzieży.
W ramach współpracy z Rzemieślniczym Klubem Sportowym Juvenia Kraków stworzyliśmy program rozwojowy. W ramach współpracy 2020-2023 roku prowadziliśmy spotkania w trakcie, których maturzyści oraz uczniowie mają możliwość rozwoju swoich kompetencji związanych z planowaniem zdań, uczeniem się oraz poszukiwaniem pracy.
W czerwcu 2022, 2023, 2024 zorganizowaliśmy wewnętrznie inicjatywę charytatywną „Galeria Małego artysty” dzięki której oraz zaangażowaniu pracowników, przekazaliśmy darowiznę na rzecz dwóch Fundacji.
W latach 2022, 2023 i 2024 w październiku oraz listopadzie zorganizowaliśmy dwie inicjatywy charytatywne, łącząc tematykę różnorodności z tematyką profilaktyki zdrowotnej. Pierwsza z inicjatyw związana była z trwającym w październiku Miesiącem Świadomości Raka Piersi, druga (w listopadzie) z Miesiącem Świadomości Raka Jąder i Prostaty.
Utworzyliśmy również skarbonkę na siepomaga.pl „SIG dla Ukrainy”, w której zgromadziliśmy na dzień 24.06.2024 – 1 131 083 zł.
Zapraszamy na stronę internetową: https://www.sig.pl/kariera