Tam, gdzie ludzie są w centrum — KRAFT HEINZ z wyróżnieniem „Friendly Workplace 2025”

1 tydzień temu

Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl

KRAFT HEINZ – nieustannie inspiruje!
Gratulujemy kolejnego wyróżnienia za rozwój talentów i wartościowe inicjatywy społeczne.

Z satysfakcją obserwujemy konsekwencję, z jaką firma rozwija programy zainicjowane w poprzednich latach. Mamy na myśli zarówno sferę rozwoju pracowników — obejmującą szkolenia menedżerskie, projekty leadershipowe, coaching i mentoring — jak i szeroki wachlarz aktywności związanych m.in. z profilaktyką prozdrowotną, integracją zespołu (np. Culinary Insight), a także wspieraniem pasji i zainteresowań pracowników. Cieszy nas również zaangażowanie, z jakim firma buduje relacje z pracownikami, organizując wewnętrzne spotkania z zarządem i międzyzespołowe (People Committee, Coffee Break, Ideas in Practice).

Wyrazy uznania należą się także za to, iż oprócz kontynuowania wcześniej rozpoczętych projektów, KRAFT HEINZ znajduje przestrzeń na realizację nowych inicjatyw, takich jak rozpoczęcie współpracy z Bankami Żywności i wdrożenie programu wolontariatu pracowniczego.

Raz jeszcze gratulujemy!

Przegląd inicjatyw pracodawcy

INICJATYWY I PROGRAMY KONTYNUOWANE

Kontynuujemy wszystkie dotychczasowe programy, zarówno regionalne, jak i lokalne. Wśród nich są szkolenia menedżerskie i leadershipowe, coaching, mentoring, spotkania rozwojowe i szkolenia. Przez cały rok organizujemy dla pracowników wiele wydarzeń budujących ich zaangażowanie i wspierających dobrostan.

Działają Kluby Zainteresowań, w ramach których realizowane są m.in. wieczory filmowe w Warszawie i Pudliszkach. W warszawskim biurze regularnie prowadzone są zajęcia jogi. przez cały czas współpracujemy z platformą benefitową Worksmile i zachęcamy pracowników do korzystania z niej — każdy może samodzielnie wybierać benefity w ramach dostępnej puli.

W zeszłym roku, w ramach akcji #LiveWell, budującej świadomość dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne, zorganizowaliśmy spotkania z Amazonkami, poświęcone profilaktyce raka piersi i prostaty. Odbyły się one zarówno w Warszawie, jak i w Pudliszkach.

Wśród inicjatyw skierowanych do pracowników naszej fabryki kontynuujemy:
People Committee – comiesięczne spotkania przedstawicieli pracowników Blue Collar z zarządem, podczas których omawiane są bieżące problemy i możliwe rozwiązania;
Ideas in Practice – program, który pozwala wszystkim pracownikom fabryki zgłaszać pomysły na ulepszenia w obszarze produkcji lub logistyki.

Świętujemy także wspólnie różne okazje — Walentynki, Tłusty Czwartek, Dzień Kobiet i Dzień Mężczyzn, a także urodziny H.J. Heinza i Stanisława Fenrycha — wtedy delektujemy się frytkami z ulubionymi ketchupami Heinz i Pudliszki.

Raz w roku organizujemy Culinary Insight — warsztaty kulinarne połączone z konkursem, w których uczestniczą wszyscy nowi pracownicy. Warsztaty prowadzi nasz szef kuchni, który, bazując na naszych produktach, wprowadza uczestników w świat smaków i inspiracji, a następnie ocenia przygotowane przez zespoły dania.

Już po raz kolejny, pod koniec 2024 roku, razem z organizacją Rise Against Hunger wzięliśmy udział w Packathonie — tym razem w fabryce w Pudliszkach. 200 naszych wolontariuszy przygotowało paczki żywnościowe dla 300 rodzin w Zimbabwe.

Łącznie z Pudliszek wysłano aż 65 tysięcy paczek pomocowych!

W czerwcu 2024 roku, w ramach ESG Week, w fabryce wspólnie posadziliśmy 100 roślin i odnowiliśmy starą drewnianą ławkę, która dziś służy do odpoczynku na świeżym powietrzu.

NOWE INICJATYWY I PROGRAMY DLA PRACOWNIKÓW

Prawdopodobnie największym wydarzeniem ubiegłego roku było otwarcie nowego biura w Warszawie. Dynamiczny rozwój organizacji spowodował potrzebę większej przestrzeni — od połowy lipca 2024 roku pracujemy w nowoczesnym, dwupiętrowym biurze w zielonej okolicy Pola Mokotowskiego.

Sercem naszego biura jest kuchnia — a adekwatnie dwie! Na 5. piętrze powstała dodatkowa przestrzeń warsztatowa z w pełni wyposażoną kuchnią, w której możemy tworzyć nowe przepisy, gotować i prowadzić warsztaty kulinarne dla pracowników i klientów. Kuchnia służy także spotkaniom Town Hall i eventom wewnętrznym.

W nowym biurze mamy też własne studio fotograficzne, które otwiera przed nami nowe możliwości. Nasza wewnętrzna agencja kreatywna The Kitchen Warsaw tworzy teraz autorskie treści na social media dla marek Heinz i Pudliszki, realizując jeszcze bardziej dynamiczne kampanie.

W fabryce w Pudliszkach udało się wdrożyć m.in.:

  • platformę Worksmile — dotychczas dostępną tylko dla pracowników biurowych,
  • posiłki dla pracowników,
  • matrycę kompetencji pracowników produkcji — okresową, zdigitalizowaną ocenę,
  • Tasty Break — cykliczne spotkania z pracownikami biurowymi,
  • rozszerzoną opiekę medyczną o podstawowe usługi stomatologiczne,
  • współpracę z Bankami Żywności — w ramach marki Pudliszki przekazaliśmy w 2024 roku pół miliona posiłków, a pracowników angażujemy w wolontariat (zbiórki żywności, warsztaty edukacyjne, wolontariat w sklepach Biedronka).

W kwietniu 2025 roku otworzyliśmy także nową kantynę pracowniczą w Pudliszkach.

STRATEGIA NA PRZYSZŁOŚĆ

W Pudliszkach planujemy rozwijać system ocen okresowych dla pracowników produkcyjnych i okołoprodukcyjnych. W tym roku ruszamy także z regularnymi śniadaniami tematycznymi z działami — aby lepiej poznać specyfikę ich pracy i usprawnić współpracę. Rozpoczynamy też nowy program mentoringowy i bogaty cykl szkoleń lokalnych i regionalnych.

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

W ubiegłym roku firma zdobyła m.in. tytuł Great Place to Work oraz nagrodę Kreatura za kampanię Heinz Era w kategorii Out of Home (dla zespołu The Kitchen).

Więcej informacji: careers.kraftheinz.com/locations/poland

Chcesz dołączyć do naszego zespołu?
Tutaj znajdziesz wszystkie niezbędne informacje!

Pracuj nad projektami, które realnie wpływają na rozwój regionu!

Idź do oryginalnego materiału