Tomasz Rogalski, były dyrektor marki Blaupunkt z 20-letnim doświadczeniem w elektronice użytkowej, został mianowany dyrektorem regionalnym THOMSON na Polskę.
Marka THOMSON wzmacnia swój zespół kierowniczy w Europie Środkowo-Wschodniej, mianując Tomasza Rogalskiego na stanowisko dyrektora regionalnego na Polskę. Nowy dyrektor ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży elektroniki użytkowej i udokumentowane sukcesy w budowaniu marek.
Rogalski w ostatnim czasie pełnił funkcję dyrektora oddziału w firmie Blaupunkt, gdzie skutecznie wprowadził tę markę na polski rynek i nawiązał współpracę ze wszystkimi głównymi sieciami handlowymi. Dużą część swojej kariery zawodowej spędził w TCL – znanym producencie telewizorów. Co istotne, ma także długoletnią relację z samą marką THOMSON – lata temu odegrał kluczową rolę we wprowadzeniu jej na polski rynek.
Thomson: powrót legendy i nowa era mobilnej rozrywki – relacja z premiery w Operze Wiedeńskiej
Do największych osiągnięć Rogalskiego należy podpisanie przełomowego kontraktu z Orange na dostawę 100 tysięcy sztuk telewizorów THOMSON 32″ – była to największa tego typu transakcja, jaką marka kiedykolwiek zawarła w Polsce.
“Ponad dziesięć lat temu sprzedawałem już telewizory THOMSON. Dziś ich powrót na polski rynek to dla mnie kontynuacja historii, którą sam współtworzyłem. Tym razem wchodzimy z mocniejszym portfolio i szybszym tempem działania” – mówi Rogalski.
Celem marki jest osiągnięcie do końca 2025 roku pozycji lidera w segmencie B w Polsce z udziałem rynkowym na poziomie 4-7 procent. Strategia zakłada silną obecność w punktach sprzedaży, ścisłą współpracę z partnerami detalicznymi i podejście skoncentrowane na sprzedaży końcowej. Oferta produktowa obejmie zarówno modele premium OLED, MiniLED i QLED, jak i kompaktowe telewizory 12V o przekątnych 24-32 cali, co pozwala na zajęcie unikalnej pozycji w mniej konkurencyjnych segmentach.