Trudno jest powiedzieć "nie" w pracy. Eksperci od etykiety radzą, jak to robić

Zdjęcie: Trudno jest odmawiać przełożonemu
Jedno z najtrudniejszych słów do wypowiedzenia w pracy to: "nie". Wiele osób ma problem z odmawianiem, gdy przybywa obowiązków. Eksperci Daniel Post Senning i Lizzie Post podpowiadają, jak stawiać granice.
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Trudno jest powiedzieć "nie" w pracy. Eksperci od etykiety radzą, jak to robić
Powiązane
5 plusów polskich systemów do zarządzania wnioskami o urlop
11 godzin temu
Rynek stawia (na) bezalkoholowe
13 godzin temu
Analiza stanowiska pracy powinna być wykonywana co 2 lata
14 godzin temu
Koniec z kłamaniem w CV. Pracodawcy zyskają ważne narzędzie
15 godzin temu
Polecane
Jak PPK buduje lojalność pracowników?
4 godzin temu