Dla kogo jest Mapa?
Do udziału w projekcie zapraszamy zarówno:
-
firmy członkowskie IAB Polska,
-
jak i wszystkie inne podmioty związane z rynkiem digital.
Każda firma może zgłosić dowolną liczbę marek, aby zaprezentować je w odpowiednich obszarach tematycznych.
Czym jest Mapa?
Mapa to wyszukiwarka i kompendium wiedzy o firmach i ich markach działających na polskim rynku internetowym.
Dostępna w dwóch formatach:
-
serwis www: mapa.iab.org.pl
Dlaczego warto przystąpić do Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska?
Zwiększenie widoczności
Dołączenie do Mapy zapewnia widoczność wśród kluczowych graczy branży interaktywnej, co umożliwia łatwiejsze nawiązanie kontaktu z potencjalnymi klientami i partnerami.
Ułatwienie współpracy
Ułatwiamy kontakt między klientami a wykonawcami/partnerami, co przekłada się na zwiększenie efektywności współpracy oraz skrócenie czasu potrzebnego na znalezienie odpowiedniego partnera biznesowego.
Prestiż i wiarygodność
Bycie częścią Mapy to znak rozpoznawalności i prestiżu, potwierdzający wysoką jakość usług oraz wiarygodność firmy na polskim rynku interaktywnym.
Szeroki zasięg
Obecna edycja obejmuje 425 logotypów marek, pogrupowanych w 57 kategoriach w 9 obszarach, co świadczy o szerokim zakresie informacji i wsparciu dla różnych segmentów rynku.
Kompleksowe kompendium
Mapa to usystematyzowane źródło wiedzy o firmach i markach działających na polskim rynku internetowym, co ułatwia klientom znalezienie odpowiedniego wykonawcy lub partnera biznesowego.
Łatwe wyszukiwanie
Dzięki możliwości filtrowania firm według kategorii rynkowych Mapa umożliwia szybkie i precyzyjne znalezienie usługodawcy spełniającego określone potrzeby.
Regularne aktualizacje
Mapa jest aktualizowana co roku, co gwarantuje aktualność informacji i pozwala na bieżąco śledzić zmiany oraz nowości w branży.
Dowiedz się więcej i wyślij swoje zgłoszenie do edycji na 2026 rok!