VeloBank zachęca do otwierania placówek franczyzowych

4 godzin temu

Ruszyła ogólnopolska akcja informacyjna, której celem jest pozyskanie kolejnych kilkudziesięciu franczyzobiorców VeloBanku w różnych zakątkach kraju. Bank ma ponad 120 placówek partnerskich i zamierza możliwie gwałtownie zwiększyć tę liczbę.

Mimo dynamicznej cyfryzacji sektora bankowego w Polsce, przez cały czas bezpośredni kontakt z doradcą jest bardzo istotny dla wielu klientów. Szacuje się, iż na koniec II kwartału tego roku w naszym kraju funkcjonowało ponad 1500 franczyz bankowych należących łącznie do 10 banków. VeloBank dysponuje dziś siecią 124 franczyz, z czego tylko od stycznia tego roku otworzył 27 placówek, a od stycznia 2024 – aż 70 nowych lokalizacji.

– Nie stawiamy ograniczeń co do miejsca otwarcia kolejnej placówki, ale chcemy aby były to lokalizacje uzasadnione biznesowo. Zapraszamy franczyzobiorców do miast wojewódzkich, powiatowych i wszędzie tam, gdzie jest potencjał dla nowoczesnego banku. Wyróżniamy się jednym z najwyższych w Polsce poziomów satysfakcji klientów detalicznych. Na początku tego roku zdobyliśmy pierwsze miejsce w kategorii obsługi klienta detalicznego w rankingu ARC Rynek i Opinia.Posiadamy nowoczesne produkty i procesy w tym sprzedażowe procesy omnikanałowe, które pozwalają partnerowi zarabiać na pozyskanym kliencie, bez względu na to w jakim kanale dystrybucyjnym klient dokona zakupu – podkreśla Wojciech Olearnik, Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej VeloBanku.

– Z początkiem października rozpoczęliśmy szeroko zakrojoną kampanię promującą wygodną franczyzę VeloBanku. Zachęcamy w niej każdego, kto zdobył doświadczenie w sektorze finansów i myśli o własnym biznesie, by lepiej poznać propozycję fintechowego banku o ogromnych ambicjach. Systematycznie rozwijamy się na oczach klientów i ekspertów branży bankowej, a nasza franczyza to dopracowany model, z którego warto skorzystać. Jesteśmy obecni z naszym przekazem na portalach branżowych i lokalnych, w rozgłośniach radiowych, a także w wielu formatach outdoor. To prawdopodobnie jedna z największych akcji promujących franczyzę bankową w ostatnich latach w Polsce – wskazuje Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Kampania zachęcająca do otwarcia swojego VeloBanku potrwa kilka tygodni i będzie skupiać się na pozyskaniu franczyzobiorców z co najmniej 33 miast w Polsce. Do współpracy zaproszono portal branżowy Franchising.pl, który opublikuje spot wideo zachęcający potencjalnych partnerów do aplikacji. Oprócz tego kampania zostanie zaprezentowana w kanałach social media banku oraz w nowym serwisie www poświęconym franczyzie.

Źródło: VeloBank

Idź do oryginalnego materiału