
Prostracja, czyli Julia Bojaruniec, zakończyła poszukiwania osoby na stanowisko Specjalisty(-ki) ds. wizualizacji literackiego dziadostwa – czyli kogoś, kto na jeden dzień dołączy do ekipy Prostracji (oraz jej pieska Pianki) i stworzy ilustracje do jednego z jej książkowych odcinków. Społeczność Prostracji mogła zgłosić się do konkursu dzięki rocketjobs.pl w ramach kampanii #PRACAJAKZESNU. Do wygrania był nie tylko udział w nowym odcinku na kanale Prostracji, ale też szansa na poznanie Julii podczas kreatywnej burzy mózgów!
Kim jest Prostracja?
Prostracja to twórczyni, której książkowe recenzje śledzi już ponad 500 tysięcy widzów. Zyskała popularność dzięki odwadze w mówieniu o tym, co wielu wolałoby przemilczeć – o słabych, absurdalnych i kontrowersyjnych książkach, które mimo wszystko trafiają do rąk czytelników.
Na jej kanale nie chodzi jednak tylko o krytykę – to przestrzeń, w której humor łączy się z analizą popkultury, a ironia staje się narzędziem do opowiadania o kondycji współczesnej literatury. Julia nie boi się sięgać po trudne tematy, ale zawsze robi to z wyczuciem i dystansem, który docenia jej społeczność.
Na czym polegał konkurs?
Liczyła się przede wszystkim kreatywność i autentyczne zaangażowanie w świat Prostracji. Aby wziąć udział w konkursie, należało stworzyć alternatywną okładkę książki – taką, która w pełni oddaje emocje towarzyszące czytaniu tego typu literatury.
Forma zgłoszenia była dowolna – od klasycznej ilustracji, przez kolaż, grafikę w Paintcie, aż po scenki z gier. Im bardziej absurdalne i pomysłowe, tym lepiej!
Uczestnicy mogli zgłaszać swoje prace pod postem konkursowym na Facebooku lub X albo udostępniać je na Instagramie lub TikToku, oznaczając rocketjobs.pl oraz Prostrację i dodając hashtag #PRACAJAKZESNU.
Kto zgarnął nagrodę główną?
Uczestnicy wykazali się ogromnym poczuciem humoru, talentem i kreatywnością, a niektóre prace sprawiły, iż szeroko uśmiechnęliśmy się do ekranu komputera. Po przejrzeniu dziesiątek kreatywnych zgłoszeń, godzinach scrollowania i burzy mózgów nad tym, która okładka najlepiej oddaje ducha „literackiego dziadostwa”, Julia wybrała zwycięzcę!
Zobaczcie sami, kto oficjalnie trafi do odcinka Prostracji i zdobędzie tytuł Specjalisty(-ki) ds. wizualizacji literackiego dziadostwa!
Autorka: Kasia Winkler

Wyróżniliśmy jeszcze pięć zgłoszeń!
Do konkursu spłynęło kilkaset wspaniałych prac! Kreatywność uczestników przeszła nasze najśmielsze oczekiwania! Otrzymaliśmy zgłoszenia w przeróżnych formach – od memicznych ilustracji po dopracowane graficzne perełki.
Dlatego – oprócz głównej nagrody przyznanej przez Prostrację – postanowiliśmy wyróżnić pięć dodatkowych osób, które zachwyciły nas pomysłowością, formą i poczuciem humoru.
Każda z nich otrzyma nie tylko specjalną dedykację w formie dedykowanego nagrania od Julii, ale także paczkę unikalnych gadżetów z kampanii #PRACAJAKZESNU od rocketjobs.pl!
Zobacz, kto został wyróżniony
Autorka: Weronika Augustyniak

Autorka: Iga Schön

Autorka: @Kalared_

Autorka: Olaa Pulut

Autorka: @Rarayvs

Kampania trwa – u kogo jeszcze możecie zgarnąć pracę?
PRACAJAKZESNU to nie jednorazowa przygoda, a seria wyjątkowych rekrutacji, w których możecie zgarnąć pracę u najpopularniejszych polskich twórców i spędzić dzień za kulisami ich internetowego życia. Zobacz, jakie rekrutacje czekają u innych twórców!
- sledz535 poszukuje Koordynatora(-ki) ds. poskramiania foliówek
- Rojson szuka współprowadzącego do swojego odcinka
Koniecznie śledźcie social media justjoin.it i rocketjobs.pl, aby nie przegapić realizacji nagród z konkursów #PRACAJAKZESNU!
O co chodzi w kampanii #PRACAJAKZESNU?
„Praca jak ze snu” to nie przypadkowa nazwa. Influencerzy to dzisiaj nowi celebryci, którzy spełniają marzenia swoich fanów i sami są swego rodzaju ucieleśnieniem spełnionych marzeń. W nowej kampanii dajemy ludziom szansę na przeżycie jednego dnia u boku ulubionego twórcy. To nie tylko okazja do zajrzenia za kulisy ich pracy, ale też dowód na to, iż wymarzona kariera jest w zasięgu ręki. Chcemy motywować zarówno pracowników, jak i pracodawców do tworzenia środowisk, w których rozwój zawodowy i satysfakcja z pracy staje się naturalną częścią codzienności. Naszą misją jest łączenie talentów z najlepszymi firmami w Polsce – mówi Artur Leśniak, Head of B2C Marketing w portalach pracy rocketjobs.pl i justjoin.it.