Wojciech Przybył (EFL): Dzięki synergii nasi klienci zyskają jeszcze lepsze oferty i benefity

1 rok temu
– Uspójniamy identyfikację wizualną, aby czerpać jak najwięcej z przynależności do Grupy Credit Agricole – o nowej identyfikacji wizualnej EFL i szerszej synergii pomiędzy spółkami w Grupie Credit Agricole rozmawiamy z Wojciechem Przybyłem, członkiem zarządu EFL. Działacie na rynku od ponad 31 lat. Jak na przestrzeni tych lat zmieniła się Wasza marka?
EFL od początku istnienia, czyli od 13 czerwca 1991 roku, działa pod tą samą nazwą. Nasza marka jest tak silna, iż pozostała bez zmian choćby po dołączeniu, w 2001 roku, do Grupy Crédit Agricole.
Jednak przynależność do jednej z najsilniejszych instytucji na świecie stanowi wartość samą w sobie i od ponad dwudziestu lat korzyści z synergii odczuwają zarówno nasi pracownicy, klienci i partnerzy, jak i spółki-siostry należące do francuskiej rodziny. Za obecną strategią biznesową, której jednym z filarów jest większa integralność z Grupą Credit Agricole, idzie nowa identyfikacja wizualna. W ten sposób...
Idź do oryginalnego materiału