Chcesz dowiedzieć się więcej o kulisach branży kreatywnej oraz współpracy z influencerami? Weź udział w spotkaniach ze specjalistami, które pomogą zgłębić tajniki wiedzy dotyczącej influencer marketingu. Przed nami również wyjątkowa wystawa w Gdyni, która przenosi doznania zakupowe na zupełnie nowy poziom. Koniecznie sprawdź szczegóły.
Focus on: The ICON Agency
Kiedy: 6 czerwca 2023
Gdzie: SGH Budynek C, Warszawa
Fashion Management Club zaprasza na wyjątkowe spotkanie wszystkich, którzy marzą o pracy w branży kreatywnej i chcą poznać kulisy funkcjonowania agencji.
6 czerwca Szkołę Główną Handlową odwiedzi team jednej z cenionych agencji kreatywnych w Polsce, The ICON Agency. Daria Graczykowska, Julia Lulkowska i Oskar Kacprzak opowiedzą o swoich początkach, współpracy z markami luksusowymi, zdradzą tajniki influencer marketingu oraz produkcji. Gościem honorowym wydarzenia będzie Wiktoria Nestoruk, red. naczelna Fashion Biznes.
Jak wygląda kooperacja z gwiazdami i influencerami przy promocji marki modowej?
Kiedy: 31 maja 2023
Gdzie: online
Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski to bez wątpienia jedni z najbardziej cenionych twórców polskiej mody. Duet projektantów od 2000 roku z powodzeniem tworzy autorską markę. Bazując na latach doświadczenia, projektanci opowiedzą o kulisach współpracy marek modowych z gwiazdami i influencerami. Podczas bezpłatnego spotkania live poznasz odpowiedzi na pytania:
- jak dotrzeć do gwiazd i popularnych influencerów;
- co zrobić aby pozyskać gwiazdy do współpracy na początku kariery,
- jakie projekty chętnie założą gwiazdy a jakie influencerzy,
- ile kosztuje kooperacja z influencerami.
Więcej informacji: [LINK]
Sztuka na zakupach
Kiedy: od 26 maja
Gdzie: Galeria Klif w Gdyni, Al. Zwycięstwa 256
Galeria Klif we współpracy z Muzeum Miasta Gdyni zapraszają na wystawę “Muzeum to ludzie”, która odbywa się na terenie gdyńskiego centrum handlowego.
Wystawa „Muzeum to ludzie” opowiada o relacjach między człowiekiem a przedmiotami oraz teraźniejszością a historią. Jest także próbą odpowiedzi na pytanie, czy nasza pamięć wpływa na to, jak postrzegamy przedmioty, czy odwrotnie: to one wpływają na nasze wspomnienia.