Wydawcy apelują do polityków ws. Google. "Pieniądze, które nie pracują na rzecz polskiego rynku mediów"
            
                        Zdjęcie: | Foto: Alex Photo Stock / Shutterstock            
            
            
            
            
                            
                        Działania podejmowane przez Google są przejawem nadużywania dominującej pozycji Google w dwóch obszarach, tj. dystrybucji ruchu do wydawców internetowych oraz reklamy internetowej — uważa Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych. Chodzi o test Google, który ma polegać na niepokazywaniu 1 proc. swoich użytkowników treści mediów informacyjnych. Chodzi o wyniki wyszukiwania, Google News i Discover.                                
                    
        
    
 11 miesięcy temu
                                                    11 miesięcy temu
                    


![Dynamika wzrostu zatrudnienia obcokrajowców [Komentarz]](https://g.infor.pl/p/_files/38930000/rozmowa-o-prace-zatrudnianie-praca-rekrutacja-38929530.jpg)






