Wydział Gospodarki Komunalnej poszukuje kandydatów na stanowisko ds. obsługi sekretariatu

1 tydzień temu
Zakres podstawowych czynności: przyjmowanie, rejestrowanie i dekretowanie korespondencji, w tym bieżąca obsługa skrzynki mailowej Wydziału prowadzenie kalendarza spotkań dyrekcji Wydziału oraz przygotowywanie i obsługa tych spotkań obsługa telefoniczna sekretariatu Wydziału udział w prowadzeniu rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz kooperacja przy obsłudze tych wniosków prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz składu chronologicznego dla wybranych dokumentów obsługa spraw związanych z zaopatrzeniem Wydziału w materiały biurowe oraz wyposażenie stanowisk pracy. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze klienta umiejętność obsługi trudnego klienta bardzo dobra organizacja pracy wysoki poziom umiejętności społecznych umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu i zmian dobra znajomość pakietu MS Office. - Wymagania pożądane: wykształcenie na kierunkach: administracja, kierunki społeczne doświadczenie w pracy w sekretariacie doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub/i w obszarze gospodarki komunalnej znajomość struktury, zadań i kompetencji jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania i miejskich jednostek organizacyjnych znajomość i umiejętność stosowania Instrukcji Kancelaryjnej. - Oferty należy składać do 2025-04-11
Idź do oryginalnego materiału