Wydział Gospodarki Nieruchomościami poszukuje kandydatów na stanowisko ds. ewidencji i trwałego zarządu

1 tydzień temu
Zakres podstawowych czynności: udzielanie informacji o nieruchomościach będących w zasobie gminy i Skarbu Państwa prowadzenie postępowań z zakresu ustanawiania, przekazywania i wygaszania prawa trwałego zarządu nieruchomości Miasta Poznania prowadzenie postepowań dotyczących obciążania hipoteką nieruchomości stanowiących własność Miasta Poznania lub Skarbu Państwa prowadzenie i aktualizacja bazy trwałych zarządców udostępnianie informacji publicznej sporządzanie sprawozdań z prowadzonych postępowań. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe na kierunkach: geoinformacja, prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, ekonomicznych albo na innych kierunkach uzupełnione doświadczeniem w obszarze gospodarki nieruchomościami wiedza z zakresu gospodarki nieruchomościami, Kodeksu postępowania administracyjnego umiejętność sporządzania raportów, sprawozdań. - Wymagania pożądane: studia podyplomowe, kursy z zakresu gospodarki nieruchomościami, administracji, planowania przestrzennego, geodezji. - Oferty należy składać do 2025-03-14
Idź do oryginalnego materiału