Wydział Informatyki poszukuje kandydatów na stanowisko ds. analiz i wdrożeń

1 tydzień temu
Zakres podstawowych czynności: ustalanie potrzeb użytkowników w zakresie rozwiązań informatycznych w jednostkach organizacyjnych Urzędu i Miasta kooperacja z wykonawcami systemów informatycznych w ramach analizy funkcjonalnej dla jednostek organizacyjnych Urzędu i Miasta modelowanie i optymalizacja istniejących procesów informacyjnych weryfikacja prowadzonej przez wykonawców dokumentacji realizowanych prac monitorowanie harmonogramu prac wdrożeniowych udział w testowaniu prototypu wdrażanego systemu i opracowywaniu listy jego modyfikacji samodzielna realizacja projektów informatycznych we współpracy z wewnętrznym działem programistów nadzór nad wdrożonymi w Urzędzie i miejskich jednostkach organizacyjnych systemami informatycznymi wspomagającymi zarządzanie Miastem. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe doświadczenie w zakresie wdrażania i/lub projektowania systemów informatycznych znajomość metodyk projektowania systemów informatycznych umiejętność prowadzenia analizy funkcjonalnej znajomość języka SQL umiejętność pracy w zespole, komunikatywność umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy samodzielność. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe - informatyka lub inne kierunki techniczne/ścisłe doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń o profilu informatycznym znajomość zwinnych metodyk prowadzenia projektów znajomość systemów do zarządzania projektami znajomość notacji BPMN. - Oferty należy składać do 2024-11-05
Idź do oryginalnego materiału