Zakres podstawowych czynności: rozpatrywanie spraw z zakresu ochrony powietrza, w tym m.in. spraw związanych z wydawaniem pozwoleń, decyzji, przyjmowaniem zgłoszeń oraz wyników pomiarów dotyczących emisji gazów i pyłów do powietrza, przygotowywaniem opinii merytorycznych w sprawach dotyczących oddziaływania przedsięwzięć na środowisko kooperacja przy prowadzeniu publicznie dostępnego wykazu oraz udzielanie informacji w zakresie ochrony powietrza przyjmowanie, prowadzenie i rozpatrywanie spraw o charakterze interwencyjnym, związanych z ochroną powietrza organizowanie, prowadzenie lub udział w wizjach lokalnych w terenie, analiza dokumentacji i sporządzanie protokołów udział w innych przedsięwzięciach na rzecz poprawy jakości powietrza w Poznaniu. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe magisterskie: kierunki/specjalności związane z ochroną środowiska lub naukami chemicznymi co najmniej rok stażu pracy minimum 2 lata doświadczenia w zakresie ochrony środowiska znajomość zagadnień i przepisów ochrony środowiska, szczególnie w zakresie ochrony powietrza umiejętność prowadzenia negocjacji. - Wymagania pożądane: doświadczenie w pracy związanej z zagadnieniami dotyczącymi ochrony powietrza doświadczenie w jednostkach administracji publicznej studia podyplomowe w zakresie ochrony środowiska, zarządzania środowiskiem. - Oferty należy składać do 2025-03-25