Wydział Organizacyjny poszukuje kandydatów na stanowisko ds. skarg, wniosków oraz obsługi interesanta

3 tygodni temu
Zakres podstawowych czynności: 1. Przyjmowanie i rozpatrywania skarg, wniosków i interwencji interesantów, w tym m.in. - obsługa bezpośrednia interesantów sporządzanie protokołów opracowywanie projektów odpowiedzi lub informacji o sposobie załatwienia sprawy, udzielanie informacji i porad interesantom prowadzenie stosownych ewidencji. 2. Rozpatrywanie petycji wpływających do Urzędu -. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe kierunkowe - prawo, administracja znajomość zakresu kompetencji organów administracji publicznej, Instrukcji kancelaryjnej komunikatywność i znajomość zasad obsługi klienta umiejętność redagowania pism. - Wymagania pożądane: doświadczenie w obszarze rozpatrywania skarg, wniosków i petycji lub prowadzenia postępowań administracyjnych doświadczenie w bezpośredniej obsłudze interesanta kursy/szkolenia w zakresie obsługi klienta, asertywności. - Oferty należy składać do 2024-04-22
Idź do oryginalnego materiału