Zakres podstawowych czynności: prowadzenie spraw organizacyjnych związanych m.in. z regulaminem organizacyjnym Wydziału, kartami stanowisk pracy, upoważnieniami, pełnomocnictwami oraz dostępem pracowników do systemów informatycznych obsługa skarg, wniosków, petycji oraz interpelacji i zapytań kierowanych do Wydziału przygotowywanie analiz, zestawień i sprawozdań dotyczących funkcjonowania Wydziału i osiedli udział w opracowywaniu projektów zarządzeń Dyrektora Wydziału oraz procedur dotyczących organizacji i funkcjonowania Wydziału oraz osiedli. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe - prawo, administracja, nauki polityczne znajomość zasad organizacji i funkcjonowania jednostek pomocniczych znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego umiejętność sporządzania pism, protokołów, sprawozdań bardzo dobra obsługa pakietu MS Office. - Wymagania pożądane: doświadczenie w jednostkach administracji publicznej znajomość zasad redagowania i interpretacji aktów prawnych zdolności analityczne. - Oferty należy składać do 2025-04-07