Fashion Management Club wraz z MISBHV organizuje wyjątkowe wydarzenie przeznaczone nie tylko dla entuzjastów contemporary fashion czy miłośników brandu, ale wszystkich, którzy chcieliby poznać ją od podszewki i bliżej przyjrzeć się kulisom jej międzynarodowej rozpoznawalności. Fashion Biznes jest partnerem medialnym wydarzenia.
Przeczytaj również: K(B)ariery: Kasia Szymków „Na początku byłam bierną obserwatorką, ale po kilku tygodniach przełamałam się”
Fashion Management Club
Jako jedyna w Polsce organizacja studencka zrzeszająca pasjonatów mody, już od 10 lat Fashion Management Club realizuje spotkania wewnętrzne, panele dyskusyjne oraz wydarzenia otwarte, zapraszając najbardziej doświadczone osoby z branży mody znane w Polsce i na świecie. W tym okresie współpracując m.in. agencją kreatywną The ICON Agency oraz marką Magdy Butrym. Fashion Management Club miało zaszczyt gościć Pata Bogusławskiego, Zofię Chylak, Michalinę Murawską czy Krzysztofa Łukasika.
Przeczytaj również: Jak inflacja wpływa na twoje gospodarstwo domowe? GUS pomoże to obliczyć
MISBHV x Fashion Management Club
W ramach cyklu „Focus on”, Fashion Management Club przyjrzy się marce MISBHV oraz jej międzynarodowemu rozwojowi. Focus on: MISBHV to wydarzenie, w ramach którego uczestnicy oraz zaproszeni goście będą mieli okazję dowiedzieć się więcej o tajnikach budowania community wokół brandu, lepiej poznać jego filozofię, a także zgłębić drogę, którą musiał pokonać, by dotrzeć do miejsca, w którym jest dzisiaj.
Gośćmi wydarzenia zorganizowanego w formie panelu dyskusyjnego będą Natalia Maczek oraz Thomas Wirski. Duet tworzący MISBHV i stojący za jej DNA. Po części głównej odpowiedzą oni na pytania uczestników wydarzenia w ramach zaplanowanego „Q&A”. Wydarzenie, które partnerem medialnym jest FashionBiznes, odbędzie się 7 marca b.r o godzinie 18:00 na 4 piętrze w przestrzeni HOP zlokalizowanej przy ul. Chmielnej 132/134 w Warszawie.
Zdjęcie główne: mat. prasowy