Wystartował Club mPay. Użytkownicy aplikacji mogą zbierać mCoiny i wymieniać je na nagrody i benefity

1 rok temu

Aby zostać członkiem Clubu mPay, trzeba mieć aplikację w wersji premium oraz wyrazić zgody marketingowe

mPay uruchomiło Club mPay. To program lojalnościowy, w ramach którego użytkownicy zbierają mCoiny wymieniane na różne benefity. mCoiny przyznawane będą za każdy zakup w aplikacji. Użytkownik będzie mógł szybciej gromadzić mCoiny, jeżeli będzie śledził akcje promocyjne, w ramach których wybrane aktywności będą nagradzane zwiększoną liczbą punktów. Zebrane mCoiny będzie można wymienić na nagrody, bilety wstępu na różne wydarzenia, a także na vouchery, którymi można będzie opłacić poszczególne usługi lub zagwarantować sobie zniżki.

Przeczytajcie także: Pożyczki Soonly już w aplikacji mPay

Członkiem Club mPay może zostać każdy użytkownik, który zaakceptował zgody marketingowe oraz ma aplikację w wersji premium. Przypomnę, iż zgodnie ze zmodyfikowanym cennikiem, którego zapowiedź mogliście zobaczyć w serwisie cashless.pl na początku sierpnia, sposobów na bycie użytkownikiem premium jest wiele. Podstawowy to wykupienie mTicket Premium w cenie 29 zł za rok. Roczny dostęp można też wykupić za 6 tys. mCoinów lub wygrać w jednej z akcji promocyjnych. mTicket Premium przysługuje tez nieodpłatnie użytkownikom, którzy przez ostatnie 3 lata wykonali co najmniej jedną transakcję w miesiącu lub są inwestorami spółki, posiadającymi co najmniej 900 akcji.

Nowi użytkownicy otrzymują dostęp do mPay premium bezpłatnie na miesiąc, w tym czasie mogą uzbierać 6 tys. mCoinów albo zdecydować się na wykupienie dostępu na rok.

Przeczytajcie także: Parkingowa rewolucja w Łodzi

Użytkownicy korzystający z usług w wersji premium mogą liczyć na niższe prowizje za zasilenia konta (w porównaniu z warunkami w wersji podstawowej), brak opłat za podpięcie karty czy integrację z Masterpass. Dodatkowo będą mogli korzystać z funkcji "znajdź auto" w usłudze parkowania czy kupować mVouchery. Operator zapewnia też, iż nie będzie w ich przypadku wyświetlał reklam w aplikacji, a także gwarantuje niską awaryjność systemu (SLA na poziomie 99,6 proc.).

Idź do oryginalnego materiału