Wzrastamy razem! INTERSNACK Poland uhonorowany nagrodą FRIENDLY WORKPLACE 2023!

1 rok temu

Intersnack Poland jest częścią międzynarodowej grupy Intersnack Group, czyli wiodącego producenta słonych przekąsek. Nasza działalność skupia się na produkcji i sprzedaży słonych przekąsek w trzech segmentach: brandowym, marek własnych oraz B2B. Produkty brandowe sprzedajemy w Polsce pod markami Felix oraz Przysnacki.

W Polce posiadamy 3 zakłady produkcyjne – w Nysie, Niedźwiedziu k/Słomnik i w Radomiu. Nasze biuro główne znajduje się w Krakowie.

W Intersnack cenimy i pielęgnujemy różnorodność ze względu na siłę i potencjał, którego jest źródłem. Stawiamy na współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom przejęcie odpowiedzialności za to co robią i motywujemy się nawzajem do rozwoju. Robimy to, ponieważ wiemy, iż aby stać się dużym graczem, trzeba najpierw opanować grę zespołową.

Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl

„INTERSNACK Poland – firma odznaczająca się kulturą budowaną na wartościach, takich jak przedsiębiorcze działanie, odpowiedzialność oraz wspólne wzrastanie. To środowisko otwartych relacji, pielęgnujące różnorodność w zespole. Firma w sposób dojrzały i odpowiedzialny traktuje relacje z pracownikami, zapewniając transparentność w codziennej komunikacji i zauważając ich wkład w rozwój organizacji. Nasze wyrazy uznania za programy doceniające, a zwłaszcza projekt pt. “Doceniony Nagrodzony”. Bardzo pozytywnie oceniamy inwestycje w rozwój zespołu, zarówno w sferze kompetencji zawodowych, jak i w budowanie świadomości związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy. Cieszy nas proaktywne podejście do profilaktyki zdrowotnej i troska o zaspokojenie potrzeb w ramach work-life balance. Wielkie uznanie należy się INTERSNACK Poland i jej pracownikom za inicjatywy edukacyjne i prospołeczne. Pozytywna energia, pomysłowość i zaangażowanie to Wasz wielki atut 🙂 Gratulujemy!”

Profil pracodawcy Intersnack Poland

RELACJE Z PRACOWNIKAMI

W Intersnack Poland budujemy kulturę organizacyjną opartą na wartościach. Nasze wartości:

  • Działamy przedsiębiorczo
  • Myślimy odpowiedzialnie
  • Wzrastamy razem

pomagają nam osiągać rezultaty biznesowe, nie zapominając o najważniejszym – dobru naszych Pracowników i otaczającego nas środowiska.

Najważniejsza jest dla nas komunikacja – każdy z naszych Pracowników ma dostęp do wiedzy na temat aktualnej sytuacji firmy, realizowanych projektów oraz planów na przyszłość. Co miesiąc przygotowujemy prezentację biznesową podsumowującą najważniejsze wydarzenia z miesiąca poprzedniego, a raz na kwartał gazetkę Infosnack. Co roku podsumowujemy też rok na konferencji komunikacyjnej i Factory Days. Komunikację wewnętrzną ocenia pozytywnie prawie 60% pracowników (wyniki BOP 2022).

Raz do roku w Intersnack Poland odbywa się Badanie Opinii Pracowniczej realizowane przez zewnętrznego partnera, a więc w 100% anonimowe. Po badaniu wraz z grupami fokusowymi analizujemy wyniki i konstruujemy plan działań skupiający się na poprawie newralgicznych obszarów. Działania te rok rocznie są finalizowane w około 80-90%. Obejmują zagadnienia zarówno związane z komfortem pracy, jak i docenianiem czy autonomią. Akcje te przypisane są do poszczególnych obszarów z dbałością o to, by każda grupa Pracowników była zaopiekowania.

Raz do roku wręczamy Nagrody Roczne, którymi doceniamy wzorowe postawy (Człowiek Roku), czy też działanie przedsiębiorcze (Ekspert Biznesu, Kreator Zmian). W zakładach funkcjonuje także program Doceniony-Nagrodzony, w którym Pracownicy mogą nominować Koleżanki i Kolegów w kilku kategoriach. Pracujemy nad rozwinięciem programu na całą organizację – wydarzy się to już w tym roku.

ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

Bezsprzecznie ludzie są najcenniejszym zasobem naszej firmy. Staramy się zapewnić naszym pracownikom zarówno komfortowe warunki pracy, dobrą atmosferę jak i szeroko rozumiany rozwój. Pomagają nam w tym odpowiednio wypracowane systemy, procesy i narzędzia w obszarze zarzadzania zasobami ludzkimi:

MODEL KOMPETENCYJNY INTERSNACK POLAND

Model to zestaw kompetencji i określających je zachowań, jakie powinniśmy posiadać, aby organizacja mogła efektywnie funkcjonować i realizować swoje cele biznesowe. Model kompetencyjny pozwala również na rozwijanie umiejętności i kompetencji pracowników.

OCENA ROCZNA

Kluczowy proces związany z zarządzaniem ludźmi, które fundamentem jest dialog pomiędzy pracownikiem a przełożonym.

POLITYKA ROZWOJOWO – SZKOLENIOWA

Model Rozwojowo-Szkoleniowy ma służyć rozwojowi kwalifikacji i kompetencji naszych pracowników. Potrzeby szkoleniowe i rozwojowe identyfikujemy dwutorowo – podczas podsumowujących ocen rocznych i na bieżąco, gdy pojawiają się nowe zadań i projekty wymagające dodatkowych kompetencji. Wiedzę i nowe umiejętności zdobywamy uczestnicząc w szkoleniach zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych.

W bieżącym roku startujemy w ramach Modelu Rozwojowo-Szkoleniowego z Akademią Lidera – programem certyfikujących dla naszych Menedżerów z zespołami. Chcemy, aby w zmieniającej się rzeczywistości byli prawdziwymi Liderami, oferującymi Pracownikom nie tylko suchą informacją zwrotną, ale przede wszystkim odpowiednie wsparcie w codziennej pracy i w rozwoju.

ŚCIEŻKI KARIER / PLANY SUKCESYJNE

W ramach oceny rocznej i towarzyszącej jej ocenie potencjału, przygotowujemy dla naszych Talentów ścieżki karier i plany sukcesyjne. Szczególnie ważne jest dla nas rozwijanie pracowników z wyjątkowym potencjałem, dlatego też dokładnie planujemy jakie kompetencje i umiejętności powinni uzupełnić, aby móc pokazać maksimum swoich możliwości.

WORK LIFE BALANCE

Chcemy, aby nasi Pracownicy czuli się zadowoleni i zmotywowani. Dlatego podejmujemy działania, które mają pomóc w zachowaniu dobrostanu:

  • Pracujemy hybrydowo tam gdzie jest to możliwe
  • Możesz zacząć pracę w godzinach 6-9, jeżeli Twoje stanowisko na to pozwala
  • W piątki pracujemy krócej o godzinę (dotyczy stanowisk biurowych)
  • Organizujemy dla naszych Pracowników webinary o tematyce zdrowotnej
  • Promujemy aktywność fizyczną – zajęcia dla pracowników (np. joga, piłka nożna), karty Multisport
  • Zapewniamy prywatną opiekę medyczną
  • Przeprowadzamy Badania Opinii Pracowników, organizujemy spotkania w Zarządem w każdej lokalizacji.

ZDROWE MIEJSCE PRACY

Jako firma produkcyjna, skupiamy się przede wszystkim na bezpieczeństwie naszych pracowników.

W ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania (IWS) funkcjonującego w naszych zakładach, realizujemy program „zero wypadków”. Wszystkie zdarzenia potencjalnie niebezpieczne i wypadkowe są przed nas monitorowane i na ich bazie przygotowane są oznaczenia pomagające uniknąć niebezpieczeństwa w przyszłości. Organizujemy też dodatkowe szkolenia jak np. Safety Day, na którym omawiamy odpowiedzialne podejście do pracy.

W Intersnack Poland zatrudniamy kilkudziesięciu Handlowców, którzy na co dzień przemierzają Polskę dbając o dostępność i ekspozycję naszych produktów. W trosce o Ich bezpieczeństwo organizujemy szkolenia z bezpiecznej jazdy czy też konkursy jak Bezpieczny Kierowca Intersnack.

W biurach i zakładach dbamy o ekologię – segregujemy odpady, przypominamy o oszczędzaniu energii czy zachęcamy do dojeżdżania do pracy na rowerze.

BENEFITY W INTERSNACK

W Intersnack Poland chcemy, aby nasi Pracownicy czuli się docenieni oraz bezpieczni w tych niespokojnych czasach. Benefity, które oferujemy:

  • Systemy premiowe (zróżnicowane w zależności od obszaru / stanowiska)
  • Prywatna opieka medyczna
  • Program MyBenefit (w tym także karta Multisport)
  • Spotkania i wykazdy integracyjne
  • Paczki i świadczenia pieniężne na Święta
  • Szkolenia (organizowane dla nas przez zewnętrzne firmy : kompetencyjne, zawodowe)
  • Dofinansowanie do nauki j. angielskiego
  • Grupowe ubezpieczenie
  • Dodatek za dojazd (dla osób zamieszkałych powyzej 25km od miejsca pracy)
  • Elastyczny czas pracy (dla stanowisk, na których jest to możliwe)
  • Praca hybrydowa (dla stanowisk, dla których jest to możliwe)
  • Nagrody stażowe dla długoletnich pracowników

INICJATYWY

Zaangażowanie firmy w inicjatywy związane z:

  • (1) edukacją na rynku pracy (Partner wydarzeń zewnętrznych – targi pracy, seminaria, publikacje);
  • (2) uczestnictwem pracowników w programach prospołecznych (wolontariat) – ostatnie 3 lata.

Co roku uczestniczymy w Targach Pracy. Aktualnie w edycji wiosna 2023 będziemy się prezentować jako wystawca podczas:

  • Absolvent Talent Days (Kraków)
  • Targi Pracy AGH ( Kraków)
  • Jobicon (Kraków)

Współpracujemy także z uczelniami wyższymi – m.in. Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie i Politechniką Opolską oraz szkołami średnimi (głównie technicznymi).

Jako firma angażujemy się w szereg inicjatyw, związanych głównie z propagowaniem zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży. Współpracujemy z lokalnymi instytucjami przy organizacji wydarzeń sportowych (np. Bieg Niepodległości Intersnack, Bieg Nyski, zawody w siatkówce plażowej w Nysie, zawody sportowe dla dzieci). Nasi Pracownicy uczestniczą także w imprezach charytatywnych (np. Kraków Business Run).

W 2022 zaczęliśmy jeszcze bardziej wspierać naszych Pracowników w działaniach prospołecznych. W każdej z czterech naszych lokalizacji funkcjonują grupy CSR, które zajmuje się organizacją działań w dwóch filarach – Pracownik oraz Społeczeństwo. Filar Pracownik to przede wszystkim działania typu: zajęcia jogi w biurze w Krakowie, weekend pod żaglami w Nysie, montaż stacji rowerowych przy zakładach. Filar Społeczeństwo: remont Domu Dziecka w Miechowie (wolontariat), zbiórki dla schronisk dla zwierząt w Nysie i Radomiu czy też świąteczny kiermasz charytatywny w Krakowie.

Jesteśmy niezwykle dumni z zaangażowania naszych Pracowników. W roku 2023 zamierzamy zrobić jeszcze więcej, napędzani pozytywną energią i pomysłami członków naszej paczki .

Zapraszamy na stronę www: https://www.intersnack.pl/kariera/kariera-w-intersnack

Idź do oryginalnego materiału