Magdalena Malaczyńska od kilku lat zajmuje szczególne miejsce w prestiżowym gronie najbogatszych Polek. Na swoim imperium kosmetycznym zarobiła fortunę, co uczyniło ją najmłodszą polską milionerką. W czym tkwi sukces jej marki Indigo Nails?
Magdalena Malaczyńska – kim jest?
Coroczny ranking magazynu „Wprost” ujawnił najbogatsze Polki 2023. Choć triumfatorką zestawienia wciąż pozostaje Dominika Kulczyk, w rankingu po raz kolejny pojawiło się nazwisko Magdaleny Malaczyńskiej. Królowa imperium kosmetycznego może tytułować się mianem najbogatszej Polki przed 40-stką.
Majątek Magdaleny Malaczyńskiej sięga w tej chwili ponad 400 milionów złotych. Drogę do sukcesu otworzył jej biznes kosmetyczny, a fortuny dorobiła się na manicure hybrydowym. Pochodząca z Łodzi bizneswoman wspólnie z mężem Dariuszem Malaczyńskim od wielu lat prowadzi firmę Indigo Nails, specjalizującej się w produktach do manicure i pielęgnacji paznokci. Szczególną popularność zyskały lakiery hybrydowe.
Indigo Nails – kosmetyczny biznes, który przyniósł miliony
Indigo Nails to w tej chwili jedna z najpopularniejszych polskich marek kosmetycznych, a jej produkty dystrybuowane są na kilku kontynentach, w ponad 40 krajach na świecie. Z biegiem lat przedsiębiorstwo z Łodzi zaczęło rozszerzać swój asortyment o kolejne kategorie, w tym sztuczne rzęsy czy makijaż permanentny. Oprócz produkcji kosmetyków, firma prężnie prowadzi swoje salony firmowe. Od powstania pierwszego z nich w 2011 roku, Indigo Nails stawia na ciągły rozwój w tej chwili będąc w posiadaniu ponad 70 placówek na terenie całej Polski. Firma współpracowała z szerokim gronem popularnych polskich influencerek, między innymi Natalią Siwiec czy Sarą Boruc.
Przeczytaj rownież: K(B)ariery: Patrycja Jewsienia „Branża nauczyła mnie robić swoje po cichu”
Magdalena Malaczyńska – przedsiębiorczyni i influencerka
Najbogatsza młoda Polka spełnia się nie tylko w prowadzeniu wielomilionowego biznesu. Swoich sił próbuje również jako influencerka. Na swoim koncie na Instagramie (@magda_indigo) zgromadziła ponad 63 tysięczną społeczność, która bacznie śledzi jej poczynania biznesowe i osobiste pasje. Tymi Magdalena Malaczyńska dzieli się bardzo chętnie – łodzianka jest fanką podróży, jogi i … szybkich samchodów. Wyjazdami po świecie dzieli się również na swoim kanale na YouTube.
Istotną rolę w życiu młodej przedsiębiorczyni odgrywa rozwój osobisty. Malaczyńska chętnie dzieli się ze swoją społecznością swoimi spostrzeżeniami biznesowym. Kanał właścicielki Indigo Nails może okazać się wyjątkowo cenny dla właścicielek biznesów kosmetycznych. Malaczyńska regularnie publikuje tam podcasty dotyczące rozwoju własnej działalności. W jednej z ostatnich rozmów wspólnie z Natalią Kondraciuk – instruktorką i właścicielką salonów manicure – tłumaczy, jak wypromować dobry salon do stylizacji paznokci. Inne z rozmów dotyczą budowania dobrych relacji z klientami oraz sposobami na utrzymanie stałych klientów.
Zdjęcie główne: materiały Indigo Nails / edu.indigo-nails.com