Zarząd Transportu Miejskiego poszukuje kandydatów na stanowisko ds. administracji i archiwum zakładowego

1 tydzień temu
Zakres podstawowych czynności: Przyjmowanie, gromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie i zabezpieczenie akt w archiwum zakładowym. Udostępnianie i wypożyczanie akt z archiwum zakładowego. kooperacja z Archiwum Państwowym. Inicjowanie szkoleń z zakresu archiwizacji dokumentów. Zapewnienie pomieszczeń magazynowych, w tym z przeznaczeniem na archiwum jednostki. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem i wyposażeniem stanowisk pracy. Gospodarowanie mieniem stanowiącym budynek (siedziba ZTM) oraz wyposażenie stanowisk pracy, w tym ewidencjonowanie mienia, udział w inwentaryzacji mienia, zgłaszanie szkód. Likwidacja mienia ruchomego, w tym wyposażenia teleinformatycznego, niszczenie dokumentów.. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie średnie. Kurs kancelaryjno - archiwalny II stopnia lub studia wyższe - specjalność archiwistyka i zarządzanie dokumentacją. Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z archiwizacją - minimum 2 lata. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Dokładność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy. Prawo jazdy kat. B.. - Wymagania pożądane: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora publicznego.. - Oferty należy składać do 2024-10-25
Idź do oryginalnego materiału