Zarząd Zieleni Miejskiej poszukuje kandydatów na stanowisko ds.remontów i nadzoru nad obiektami

4 tygodni temu
Zakres podstawowych czynności: Prowadzenie całości spraw związanych z nadzorem nad realizacją przez wykonawcę bieżących robót, remontów i inwestycji w zakresie branży budowlanej oraz realizacja zadań na terenach będących w administracji ZZM - 1) przygotowanie harmonogramów, zakresów prac i kosztorysów inwestorskich dla podległych terenów oraz bieżące nadzorowanie zgodności realizacji z planami rzeczowymi i finansowymi; - 2) nadzorowanie realizacji, rozliczanie, kontrola rzetelności oraz zgodności merytorycznej i formalnej oraz odbiór prac w ramach zawartych umów utrzymaniowych; - 3) przeprowadzanie regularnych lustracji terenów i przeglądów elementów zagospodarowania terenu oraz jego wyposażenia na podległych obiektach, w tym w szczególności obiektów sportowo-rekreacyjnych, takich jak: place zabaw, siłownie zewnętrzne, boiska sportowe, streetworkouty, skateparki, pumptracki, wieże widokowe, itp., a także mała architektura; - 4) planowanie robót utrzymaniowych, bieżące sprawdzanie terminowości, jakości prac i stosowanych materiałów oraz zakresu rzeczowego dla nadzorowanych prac na podległych terenach; - 5) przeprowadzanie regularnych przeglądów obiektów sportowo-rekreacyjnych; - a) sporządzanie protokołów z przeglądu; - b) przygotowanie harmonogramów, zakresów prac i kosztorysów inwestorskich na wykonanie niezbędnych napraw, - c) prowadzenie bieżącej kontroli realizacji zleconych napraw; - 6) aktualizowanie baz danych w zakresie obiektów sportowo-rekreacyjnych i małej architektury; - 7) rozliczanie nadzorowanych zadań pod względem finansowym, merytorycznym i formalno-prawnym ze szczególnym uwzględnieniem kompletności dokumentów oraz potwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych (faktur/rachunków) związanych z realizacją powierzonych zadań; - 8) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie działania stanowiska; - 9) kooperacja z innymi działami, jednostkami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych zadań, projektów oraz działań na podległych terenach, w tym z jednostkami pomocniczymi miasta - osiedlami, zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Poznania, bezpośrednia kooperacja z firmami zewnętrznymi; - 10) nadzór nad realizacją zadań z branży budowlanej, podczas prowadzonych przez ZZM działań inwestycyjnych i remontowych, w tym: sprawowanie kontroli zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej; - 11) przygotowywanie materiałów i stosowanie adekwatnych przepisów przy udzielaniu zamówień, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, zlecanie innych prac związanych z realizacją zadań na zajmowanym stanowisku, zgodnie z wewnętrznym regulaminem ZZM - w przypadku braku konieczności stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie wewnętrznych wniosków, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia; - 12) przygotowanie dokumentów, pism, postanowień i decyzji w sprawach związanych merytorycznie z nadzorowanymi obiektami i zadaniami; - 13) opiniowanie wniosków w ramach Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego oraz Zadań wyłonionych w drodze konkursu tzw. Grantów; - 14) udzielanie porad, opinii i zaleceń w zakresie Prawa Budowlanego. -. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe o specjalności budownictwo, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, związanym z przygotowaniem i nadzorowaniem inwestycji lub remontów, gdzie wymagane było posiadanie uprawnień budowlanych znajomość przepisów z zakresu Prawa Budowalnego oraz podstawowych procedur administracyjnych w zakresie wykonywanych zadań, doświadczenie w odbiorze robót, umiejętność sporządzania i redagowania oficjalnych pism, umiejętności negocjacyjne, asertywność, znajomość obsługi komputera i posługiwania się pakietem MS Office (przede wszystkim Excel i Word) oraz posługiwania się programami do projektowania ZW-CAD, Auto-CAD, umiejętność sporządzania kosztorysów, umiejętność organizacji pracy własnej, wiedza i umiejętności adekwatnego traktowania informacji służbowej, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów związanych z nadzorem i egzekwowaniem wymagań stawianych wykonawcom, gotowość do podjęcia pracy w wymiarze pełnego etatu również w terenie, prawo jazdy kategorii B, uczciwość, sumienność, rzetelność, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu.. - Wymagania pożądane: Inspektor nadzoru w branży budowlanej min. 2 lata w instytucjach samorządowych na podobnym stanowisku, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, związanym z przygotowaniem i nadzorowaniem inwestycji lub remontów, gdzie wymagane było posiadanie uprawnień budowlanych, umiejętność przygotowywania opisów przedmiotu zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, doświadczenie w pracy w charakterze projektanta, wiedza z zakresu przebiegu procesów budowlanych oraz inwestycyjnych, znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy.. - Oferty należy składać do 2024-04-29
Idź do oryginalnego materiału