Ziarnko do ziarnka na emeryturę: Alior Bank z nową kampanią promującą IKE i IKZE

4 godzin temu

Nowa odsłona kampanii Alior Banku „Ziarnko do ziarnka” poświęcona jest indywidualnym kontom emerytalnym Alior IKE i Alior IKZE oferowanym przez Alior TFI. Projekt wchodzi w skład szerszej platformy komunikacyjnej „Pewni swego”, która promuje świadome i konsekwentne podejście do finansów osobistych.

fot. Shutterstock

Kampania ma na celu zachęcić klientów do systematycznego oszczędzania na przyszłość poprzez wykorzystanie rozwiązań, dających zarówno szeroką gamę wariantów inwestycyjnych do wyboru, jak i korzyści podatkowe.

Kampania podkreśla, iż budowanie kapitału emerytalnego nie wymaga dużych nakładów finansowych – liczy się regularność i konsekwencja. Konto w ramach Alior IKE lub Alior IKZE można otworzyć, dokonując pierwszej wpłaty w wysokości 400 zł, kolejne mogą wynosić już tylko 50 zł. Takie podejście ma pomóc klientom rozpocząć oszczędzanie w elastyczny i dostępny sposób.

– Nasza kampania to nie tylko komunikacja produktów, ale także strategia długofalowego wsparcia klientów w planowaniu finansów. Chcemy pokazać, iż odkładanie na przyszłość może być proste i przystępne, jeżeli ma się do dyspozycji odpowiednie narzędzia. W ten sposób pomagamy klientom budować stabilną podstawę finansową na emeryturę i inspirujemy do myślenia o przyszłości w sposób odpowiedzialny, ale też realny – krok po kroku, ziarnko do ziarnka – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem Alior Banku.

Kampania jest obecna w różnych kanałach, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Spoty radiowe można usłyszeć w wybranych stacjach ogólnopolskich i regionalnych do 8 listopada 2025 r. We wszystkich placówkach pojawiły się plansze na ekranach digital signage oraz plansze na ekranach bankomatów, a działania CRM umożliwią bezpośrednie dotarcie do klientów. Komunikacja kampanijna obejmuje także media społecznościowe, zapewniając spójność przekazu w wielu punktach kontaktu z klientem.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja PZL, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy RE58 S.A.

Idź do oryginalnego materiału