
Zimowe zestawy odzieżowe od Żabki utrzymano w świątecznej estetyce rodem z lat 90. W ich skład wchodzi ciepły sweter oraz skarpetki z nadrukami inspirowanymi popularnymi przekąskami z oferty Żabka Menu. Na ubraniach w charakterystycznej, zielonej kolorystyce pojawiają się zimowe motywy przedstawiające hot dogi, pizzę, kawę oraz logo Żabki z lat 90. w specjalnej, świątecznej odsłonie. Całą kolekcję uszyto w Polsce.
To już trzecia okazja, by zdobyć limitowaną serię ubrań z historycznym logotypem Żabki. W marcu 2025 r. marka zaprezentowała linię Żabka CREW, a w maju – letnią kolekcję. Autorką wszystkich projektów jest Justyna Tasak, projektantka, graficzka i malarka współpracująca z czołowymi markami modowymi.
– Moim zamysłem projektowym było stworzenie wzoru oddającego kultowy charakter Żabki oraz pogodną, radosną atmosferę świąt. Elementy z oferty Menu Żabka przekształciłam z okazji nadchodzącego okresu świętowania i splotłam z tradycyjnymi grudniowymi motywami – wszystko to w połączeniu z retro logo Żabki w mikołajowej czapce. Powstały komplet – sweter i para skarpetek – doskonale wpisuje się w obecny nastrój i zachęca do wspólnego świętowania – mówi projektantka Justyna Tasak.
Zimowa kolekcja do zdobycia w limitowanej puli
Zimową kolekcję ubrań można zdobyć wyłącznie w konkursie organizowanym w aplikacji Żappka – na uczestników czeka aż 500 zestawów odzieży. Aby wziąć udział, wystarczy kupić co najmniej jedną pizzę na wynos z oferty Żabka Menu, a następnie odpowiedzieć na pytanie: „Który produkt z Żabki mógłby być idealnym świątecznym prezentem?” i uzasadnić swój wybór. Za każdy zakup pizzy z wykorzystaniem aplikacji klient otrzyma kod uprawniający do udziału w konkursie, a nagrody trafią do autorów najbardziej kreatywnych zgłoszeń. Konkurs trwa do 10 grudnia br.
Kampania promująca konkurs
Motywem przewodnim kampanii będą humorystyczne zdjęcia i memy stylizowane na fotografie z lat 90., uzupełnione hasłami. Akcja promocyjna będzie prowadzona w mediach społecznościowych oraz w aplikacji Żappka. Za koncepcję i strategię odpowiada Żabka Polska, natomiast realizacją komunikacji marketingowej zajmuje się agencja kreatywna Cukier.


1 dzień temu















