Przedstawiciele pokolenia osób urodzonych po 1997 r. ponad karierą stawiają życie prywatne. Wśród wartości najczęściej wymienianych przez nich są: szczęście (62 proc.), rodzina (60 proc.), możliwość realizowania pasji (56 proc.). Wyniki badania „Pokolenie Z na rynku pracy” diagnozującego postawy i oczekiwania generacji Z (osoby urodzone w latach 1997-2012) wobec pracodawców zrealizował Zespół Instytutu Nauk o...
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Życie prywatne młodych ludzi
Powiązane
Czy firmowego "śledzika" można uniknąć? „Mamy już dość"
17 godzin temu
Dyrektorka z JPMorgan przekonuje, iż powinniśmy więcej spać
20 godzin temu
Rynek pracy: co napędza pokolenie X, Y, Z?
1 dzień temu
Firma Northvolt zamyka fabrykę w Gdańsku
1 dzień temu
Polecane
Dostało im się za pożegnanie Nadala. Jest reakcja
3 godzin temu