Abonament dla firm – czy to dobry sposób na optymalizację w e-commerce?

2 dni temu
Zdjęcie: Paczkomat InPost


Poszukujesz możliwości optymalizacji swojego e-commerce? Poznaj abonamenty dla firm InPost, które kuszą nie tylko niższą ceną, ale też szeregiem innych benefitów.

Optymalizacja w e-commerce to nie tylko działania mające na celu zwiększenie konwersji, to także szereg innych zabiegów, aby stworzyć najlepsze możliwe doświadczenie dla swoich potencjalnych klientów.

Abonament dla firm w InPost to dobry sposób na optymalizację w e-commerce

Wysyłka produktów, które klient może odebrać w automacie Paczkomat®, stała się już branżowym standardem i jedną z najbardziej pożądanych przez klientów form wysyłki. Paczkomat® wygrywa przede wszystkim dostępnością odbioru 24 godziny 7 dni w tygodniu i niższą ceną. Ta forma transportu to także szybki i wygodny zwrot towaru, co ceni sobie wielu kupujących. Czy wiesz, iż dzięki abonamentom dla firm InPost, Twoja firma może nie tylko zaoszczędzić, ale też zoptymalizować sprzedaż online? W abonamencie dla firm nadawanie paczek będzie tańsze, a dodatkowo niezależnie od tego, który abonament wybierzesz na start, zawsze, wraz z rozwojem biznesu, możesz go zwiększyć w przyszłości. InPost Abonamenty to także brak ukrytych opłat, co oznacza, iż po przekroczeniu limitu paczek, każda kolejna kosztuje dokładnie tyle, ile w cenniku.

Znaczenie niskiej ceny przesyłki w e-commerce

W branżach, w których mamy do czynienia z duża konkurencją, lub w których marże są niskie, wielu sprzedawców oferuje podobne towary w zbliżonych cenach. W takich przypadkach koszt przesyłki może być najważniejszy dla decyzji zakupowej. Zbyt wysoki koszt wysyłki w jednym ze sklepów sprawi, iż potencjalni nabywcy zdecydują się kupić ten sam albo podobny towar gdzie indziej.

InPost Abonamenty – najważniejsze zalety

Mówiąc o abonamentach InPost warto wspomnieć o trzech kluczowych w mojej opinii zaletach tego rozwiązania:
  • Bezpłatny podjazd kurierski już po jedną paczkę
  • Stała cena na czas trwania umowy – 12 lub 24 miesiące
  • Aż 95% przesyłek dotrze do Twoich klientów już następnego dnia
Oznacza to, iż w czasach galopującej inflacji możesz choćby na dwa lata być spokojny, iż koszt wysyłki oferowany w Twoim sklepie się nie zmieni. Dodatkowo w ramach każdego abonamentu otrzymujesz promocyjne ceny na usługę COD, czyli przesyłek za pobraniem. Właśnie rozpoczyna się świąteczny szał zakupowy, ale nie musisz się martwić, iż go przegapisz. Jeśli podpiszesz umowę w trakcie miesiąca, to płacisz abonament po otrzymaniu kolejnego rozliczenia. Dzięki temu zachowujesz możliwość wysyłania paczek w atrakcyjnych cenach. Decydując się na zakup abonamentu dla firm otrzymujesz także dostęp do dedykowanej opieki posprzedażowej, skupionej na firmach z segmentu klienta. Ponadto w ramach abonamentu InPost udostępnia indywidualny dostęp do panelu wysyłkowego – możliwość generowania listów przewozowych oraz śledzenie przesyłek.

Abonament dla firm InPost – dla kogo to dobra oferta?

Abonament dla firm InPost to dobre rozwiązanie praktycznie dla wszystkich e-commerce. Jako sprzedawca masz do wyboru 3 różne oferty abonamentowe. Różnią się one od siebie pod względem ceny, kosztów przesyłek przy poszczególnych gabarytach czy warunków zawarcia umowy. Abonament 150 jest idealny dla małych przedsiębiorców, którzy stawiają pierwsze kroki w e-commerce, Abonament 300 dla średnich biznesów mających stałe zamówienia w miesiącu, a Abonament 600 dla dużych firm. Jak pisałem już wcześniej, nie musisz się obawiać problemów przy skalowaniu firmy – po przekroczeniu limitu paczek, każda kolejna kosztuje dokładnie tyle, ile w cenniku. Zawsze możesz także zwiększyć abonamet, gdy firma rozwijać się będzie dynamicznie. Jeżeli zastanawiasz się czy oferta dotyczy tylko przesyłek kurierskich, to spieszę z wyjaśnieniem, iż niższe ceny otrzymasz zarówno na tradycyjne przesyłki kurierskie, jak i na przesyłki do urządzenia Paczkomat®. Nic nie stoi na przeszkodzie, by łączyć te dwa rodzaje wysyłek i oferować klientom wybór bądź dopasowywać je do danego rodzaju sprzedawanego przedmiotu.

Oferta abonamentowa od InPost – ile to kosztuje?

Nazwy poszczególnych abonamentów odnoszą się bezpośrednio do ich miesięcznych kosztów. Są to odpowiednio 150, 300 i 600 zł netto/mc. W tej pierwszej cena przesyłki zaczyna się od 12.59 zł netto/szt. Za tę samą przesyłkę w najwyższym abonamencie zapłacisz już tylko 11.89 zł netto. Ta sama paczka, nadawana przez stronę www, bez abonamentu, kosztuje 16,99 brutto. Abonament dla firm w InPost to znakomity sposób na optymalizację w e-commerce. Dzięki usłudze zapewnisz niskie koszty przesyłki dla swoich klientów, poprawisz workflow wysyłek czy wreszcie uzyskasz wsparcie specjalistów. Dodatkowo wszystkie formalności załatwisz online, bez wychodzenia z domu czy siedziby firmy.
Idź do oryginalnego materiału