ING Bank Śląski poinformował o nowych funkcjonalnościach, które posiada aplikacja eTerminal. Dzięki nim zwiększona została wygoda korzystania z narzędzia.
Aplikacja eTerminal od ING Banku Śląskiego
Aplikacja eTerminal to rozwiązanie, które umożliwia klientom biznesowym ING Banku Śląskiego przyjmowanie płatności bezgotówkowych. Nie wymaga posiadania dedykowanego terminala płatniczego. Do jej obsługi wystarczy telefon lub tablet z systemem Android 12 lub wyższym. Narzędzie obsługuje zarówno płatności kartami Mastercard, Visa, jak i portfelami cyfrowymi: Apple Pay i Google Pay. Oprócz tego możliwe są również transakcje dzięki systemu BLIK.
Nowości w aplikacji
Osoby rejestrujące swoją aplikację eTerminal od dzisiaj mogą zrobić to na dwa sposoby. Mogą w tym celu użyć danych logowania do serwisu eTerminal lub skorzystać z logowania QR kodem. Można go pobrać bezpośrednio z serwisu ING eTerminal, co znacznie upraszcza procedurę rejestracji.
Drugim uproszczeniem dla obsługujących płatność jest rezygnacja z dodatkowej aplikacji Pinpad. Dzięki temu wszystkie transakcje wymagające potwierdzenia PIN-em realizowane są bezpośrednio w aplikacji głównej. To zapewnia szybszą obsługę płatności.
Przedsiębiorcy, którzy chcą skorzystać z aplikacji eTerminal mają możliwość w pełni zdalnego podpisania umowy za pośrednictwem bankowości internetowej. Korzystając z oferty programu Polska Bezgotówkowa, można przez 12 miesięcy nie ponosić żadnych kosztów związanych z użytkowaniem aplikacji. ING Bank Śląski daje dodatkowo możliwość skorzystania z dodatkowych 2 miesięcy bez opłat. Szczegóły znajdują się na stronie internetowej banku.
Źródło grafiki: ING Bank Śląski