Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
portalmedialny.pl 2 dni temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Powiązane
Raj - Poraj
5 godzin temu
Odsetek firm planujących automatyzację spadł do 51%
14 godzin temu
Następna niemiecka rafineria jest w kłopotach
14 godzin temu
Polecane
Premiera Xpeng w Polsce
1 godzina temu
Przeanalizowali to, co robi Świątek. "Dzwony alarmowe"
3 godzin temu
Rafał Trzaskowski na wojskowym szkoleniu, zwykły cyrk?
3 godzin temu
Inaczej być nie mogło. Świątek potwierdziła udział
3 godzin temu