Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
portalmedialny.pl 3 miesięcy temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Powiązane
Franczyza Fit+ zarabia także w wakacje
3 godzin temu
Zmienność prawa okiem przedsiębiorców
8 godzin temu
Zielone światło dla większej elektronizacji w firmach
8 godzin temu
Polecane
Astana. Olaf Pieczkowski z awansem do drugiej rundy
1 godzina temu
Liberec. Udany początek Daniela Michalskiego
1 godzina temu
Padły mocne słowa. Świątek nie mogła tego znieść
4 godzin temu