Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
portalmedialny.pl 4 miesięcy temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Powiązane
Przemysł liczy na ożywienie w Europie Zachodniej
1 godzina temu
Spada zatrudnienie, firmy mniej skłonne do podwyżek
1 godzina temu
Rośnie udział obcokrajowców w zatrudnieniu w Polsce
3 godzin temu
Kolumbijczycy coraz liczniej pracują w Polsce
3 godzin temu
Polecane
Amerykanie przejmują w Europie. Powstaje kawowy gigant
48 minut temu
Dodatkowy dzień wolny. Coraz więcej firm skraca czas pracy
1 godzina temu