Boeing redukuje 10 procent siły roboczej

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Zespół,

Nasz biznes jest w trudnej sytuacji i trudno przecenić wyzwania, przed którymi wspólnie stoimy. Oprócz poruszania się w obecnym środowisku, przywrócenie naszej firmy wymaga trudnych decyzji i będziemy musieli wprowadzić zmiany strukturalne, aby zapewnić sobie utrzymanie konkurencyjności i dostarczanie usług naszym klientom w dłuższej perspektywie.

Musimy trzeźwo myśleć o pracy, przed którą stoimy, i realistycznie oceniać czas, jaki zajmie osiągnięcie kluczowych kamieni milowych na drodze do ożywienia gospodarczego. Musimy także skoncentrować nasze zasoby na wynikach i innowacjach w obszarach, które są dla nas najważniejsze, zamiast rozkładać się na zbyt wiele wysiłków, co często może skutkować słabymi wynikami i niedoinwestowaniem.

Mając to na uwadze, dzisiaj dzielę się kilkoma trudnymi decyzjami i kilkoma aktualizacjami programu:

W przypadku programu 777X wyzwania, przed którymi stanęliśmy podczas prac rozwojowych, a także przerwa w próbach w locie i ciągłe przestoje w pracach, opóźnią harmonogram naszego programu. Powiadomiliśmy klientów, iż pierwszej dostawy spodziewamy się w 2026 roku.

Planujemy zbudować i dostarczyć pozostałe 767 Freighterów zamówionych przez naszych klientów, a następnie zakończyć produkcję programu komercyjnego w 2027 roku. Produkcja tankowca KC-46A będzie kontynuowana.

W BDS nasze wyniki w zakresie programów rozwojowych o stałej cenie po prostu nie są takie, jak powinny. Spodziewamy się nowych, znacznych strat w BDS w tym kwartale, spowodowanych wstrzymaniem prac nad komercyjnymi instrumentami pochodnymi, ciągłymi wyzwaniami programowymi i naszą decyzją o ukończeniu produkcji frachtowca 767. Będę zapewniać dodatkowy nadzór nad tą firmą i tymi programami.

Oprócz powyższych działań musimy także zresetować poziom naszej siły roboczej, aby dostosować go do naszej rzeczywistości finansowej i bardziej ukierunkowanego zestawu priorytetów. W nadchodzących miesiącach planujemy zmniejszyć wielkość naszego całkowitego zatrudnienia o około 10 procent. Redukcje te obejmą kadrę kierowniczą, menedżerów i pracowników. W przyszłym tygodniu Twój zespół kierowniczy udostępni bardziej dostosowane informacje na temat tego, co to oznacza dla Twojej organizacji. Na podstawie tej decyzji nie będziemy kontynuować kolejnego cyklu urlopów.

W trakcie tego procesu będziemy przez cały czas skupiać się na bezpieczeństwie, jakości i dostawach dla naszych klientów. Wiemy, iż te decyzje spowodują trudności dla Was, Waszych rodzin i naszego zespołu, dlatego szczerze żałuję, iż nie możemy ich podejmować. Jednak stan naszej działalności i przyszły rozwój wymagają podjęcia zdecydowanych działań.

Zachowamy przejrzystość w zakresie terminów i skutków tych kroków, a także będziemy profesjonalni i wspierają wszystkich na ich drodze.

Dziękuję za wszystko, co robicie w tym bardzo trudnym okresie dla Boeinga. Będziemy nawigować przez ten moment. Przeorientujemy naszą firmę i przywrócimy zaufanie wszystkim, którzy na nas polegają.

Kelly’ego



Source link

Idź do oryginalnego materiału