Dyrektor generalny Sonos, Patrick Spence rezygnuje ze stanowiska CEO i opuszcza firmę. To pokłosie nieudanego wdrożenia zupełnie nowej aplikacji Sonos, w wyniku którego klienci marki stracili dostęp do wielu, lubianych przez nich funkcji.
W ubiegłym roku Sonos wprowadził na rynek swoje pierwsze słuchawki Sonos Ace, sam produkt zebrał dobre recenzje, m.in. pochlebnie wypowiadał się o tych słuchawkach Paweł Okopień w swojej recenzji Sonos Ace opublikowanej na naszych łamach.
Sonos Ace – nie tylko dla fanów Sonosa
Niestety, choć sam produkt okazał się dobry, to wymagał on (według Sonos) całkowitego przeprojektowania aplikacji mobilnej. W rzeczy samej nowa generacja aplikacji Sonos była zupełnie nowym tworem zrywającym z dotychczasowymi rozwiązaniami i to właśnie nie spodobało się klientom Sonos.
Nowa aplikacja Sonos już jest, ale użytkownicy nie są zadowoleni
Wdrożenie nowej aplikacji Sonos w praktyce oznaczało, iż klienci starszych produktów Sonos, którzy dotychczas cenili sobie bezproblemową współpracę i funkcjonalność starszej aplikacji spotkali się z nowym, ale niestety, niedziałającym poprawnie produktem.
Błędne wdrożenie wywołało dość gwałtownie reperkusje na giełdzie, gdzie firma odnotowała zauważalny spadek cen akcji. W wyniku zmniejszenia się kapitału szefostwo firmy zdecydowało o redukcji zatrudnienia, pracę w Sonos straciło co najmniej 100 osób. Teraz firmę opuścił jej były już szef.
Jeśli artykuł CEO Sonos rezygnuje – głównym powodem nieudany debiut nowej aplikacji nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.