Dobrze być w Allianz – Kamil Stoch w nowej odsłonie kampanii internetowej

3 godzin temu

W połowie września ruszyła kolejna odsłona kampanii „Dobrze być w Allianz” z udziałem Kamila Stocha, która potrwa 2 miesiące. Będzie widoczna na znanych portalach internetowych – jak onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, pracuj.pl czy olx.pl/praca – oraz w mediach społecznościowych.

W kampanii wykorzystujemy najnowsze zdjęcia Kamila Stocha, które są efektem niedawno przeprowadzonej sesji fotograficznej.

Kampania wspiera:

  • budowę wizerunku Allianz – zarówno wśród klientów, jak i potencjalnych agentów ubezpieczeniowych,
  • rekrutację ‒ w szczególności do sprzedaży w charakterze agenta ubezpieczeniowego lub menedżera zespołu sprzedaży,
  • promocję wartości sieci sprzedaży Allianz Polska.

Kreacje reklamowe z Kamilem Stochem będzie można też znaleźć na stronie www.allianz.pl oraz na profilach Allianz Polska na Facebooku i LinkedIn.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja reklamowa Bridge2Fun, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Źródlo: Allianz

Idź do oryginalnego materiału