Dyrektor / Dyrektorka Biura Bezpieczeństwa Fizycznego (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 1 dzień temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Strategię w obszarze bezpieczeństwa fizycznego (przeciwdziałanie, wykrywanie i reagowanie na zdarzenia naruszające bezpieczeństwo fizyczne w Banku).
  • Opracowywanie i aktualizację przepisów wewnętrznych dot. bezpieczeństwa fizycznego w Banku oraz zapewnienie wsparcia jednostek Banku w zakresie udzielania wyjaśnień dot. zagadnień bezpieczeństwa fizycznego, interpretacji przepisów i organizacji szkoleń pracowników oddziałów.
  • Monitorowanie stanu prawnego powiązanego z bezpieczeństwem fizycznym.
  • Sprawowanie nadzoru nad stanem bezpieczeństwa fizycznego w obiektach Banku i reagowanie na incydenty w tym zakresie.
  • Zarządzanie bezpieczeństwem jednostek Banku (obiektów Centrali Banku oraz Oddziałów Banku).
  • Zarządzanie systemami bezpieczeństwa, w tym kontroli dostępu, włamania i napadu, czy telewizji dozorowanej.
  • Nadzór nad jednostkami merytorycznymi biura, w tym wsparcie podległych zespołów w bieżącej operacyjnej pracy związanej z realizacją powierzonych zadań.
  • Nadzór nad zapewnieniem efektywnych kosztowo i jakościowo umów w obszarze bezpieczeństwa fizycznego i ich realizacją.
  • Zapewnienie prawidłowego i efektywnego procesu prowadzenia kontroli w obszarze bezpieczeństwa fizycznego.
  • Wykonywanie zadań mających na celu zapewnienie ochrony informacji niejawnych przetwarzanych w Banku i przestrzegania przepisów określających zasady tej ochrony.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz biegłą znajomość tematyki bezpieczeństwa fizycznego Banku, wieloletnie doświadczenie w tym zakresie, w tym znajomość przepisów tego obszaru.
  • Posiadasz min. 3 letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich wyższego szczebla.
  • Masz bogate doświadczenie w zarządzaniu różnymi systemami bezpieczeństwa fizycznego, w tym z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii.
  • Potrafisz organizować i zarządzać szerokim zakresem kontroli, w tym w odniesieniu do podwykonawców.
  • Masz duże doświadczenie i umiejętności w procedowaniu wniosków zakupowych oraz procesie zawierania i nadzorowania umów.
  • Masz wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie, ekonomia, prawo, bezpieczeństwo).
  • Zdobywałeś doświadczenie w obszarach: bankowość lub finanse.
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz umiejętności przywódcze.
  • Potrafisz pracować pod presją czasu.
  • Odnajdujesz się w zmianie i potrafisz nią zarządzać.

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Idź do oryginalnego materiału