Dyrektor / Dyrektorka Biura Obsługi Reklamacji (Warszawa, PL, 01-066)
karieranabank.pl 48 minut temu
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Zarządzanie podległym zespołem, wyznaczanie celów, motywowanie, rozliczanie oraz rozwijanie kompetencji podległych pracowników.
- Odpowiedzialność za jakość oraz terminowość w realizacji projektów podległego zespołu.
- Wdrażanie/uruchamianie nowych projektów.
- Zarządzanie budżetem.
- Monitoring spraw personalnych podległego zespołu.
- Bieżącą współpracę i komunikację z innymi departamentami.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe preferowane w obszarze zarządzania lub ekonomii.
- Masz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, posiadasz umiejętność wywierania wpływu oraz umiejętności organizacyjne i przywódcze.
- Jesteś komunikatywny, kreatywny, zaangażowany oraz zdeterminowany w osiąganiu celów i sukcesów.
- Masz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
- Potrafisz pracować pod presją czasu i celów.
- Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność współpracy z ludźmi z różnych szczebli w organizacji.
- Dobrze odnajdujesz się z zmianie i potrafisz nią zarządzać.
Oferujemy Ci:
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
- System szkoleń i programów rozwojowych.
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.