Ekspert/ Ekspertka ds. Jakości Komunikacji w Reklamacjach (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 6 dni temu

Dołącz do nas

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która potrafi przekładać złożone treści na prosty język, chętnie dzieli się wiedzą i wspiera innych w budowaniu partnerskich relacji z klientami.
Jeśli lubisz analizować dane, szukać usprawnień i posiadasz doświadczenie w procesach podnoszenia jakość obsługi klienta — to właśnie Ciebie szukamy!

Praca hybrydowa / umowa o pracę

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Tworzenie i udoskonalanie treści wykorzystywanych w komunikacji z klientem, aby każda wiadomość była precyzyjna i zgodna ze standardami prostego języka oraz partnerskiej komunikacji.
  • Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji oraz wspieranie zespołów Biura w podnoszeniu jakości kontaktu z klientem.
  • Analizę wyników badań jakościowych oraz danych dotyczących doświadczeń klientów w celu identyfikowania obszarów do poprawy.
  • Udział w projektach dotyczących poprawy jakości obsługi klienta i wdrażania standardów komunikacji budującej relacje.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz minimum kilkuletnie doświadczenie w obszarze doskonalenia doświadczeń klienta lub komunikacji z klientem (najlepiej w sektorze bankowym lub w dziale reklamacji).
  • Umiesz tworzyć jasne, uprzejme i zrozumiałe komunikaty, także w sytuacjach wymagających przekazywania trudnych informacji.
  • Lubisz pracę z tekstem, zwracasz uwagę na szczegóły i językową poprawność.
  • Umiesz pracować samodzielnie, skutecznie organizujesz swoją pracę i dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku.

Oferujemy Ci:

  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
Idź do oryginalnego materiału