Firma jako całość #3 Cyfryzacja krok po kroku — narzędzia i strategie dla firm, spotkanie 21 listopada

wzp.org.pl 7 godzin temu

O czym jest seria spotkań Firma jako całość?

Firma jako całość to cykl warsztatów, stworzonych z myślą o managerach i właścicielach firm, którzy chcą w sposób kompleksowy i zintegrowany spojrzeć na zarządzanie swoją organizacją. Celem cyklu jest dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które pozwolą na skuteczne zarządzanie wszystkimi kluczowymi obszarami firmy w perspektywie całości jej działalności.

W obecnych czasach, by osiągnąć trwały sukces, nie wystarczy optymalizować poszczególnych działów – należy działać strategicznie, patrząc na firmę jako całość, gdzie każda decyzja ma wpływ na inne obszary. Dlatego podczas warsztatów skupimy się na integracji strategii, procesów oraz narzędzi, które pomogą lepiej zarządzać zasobami, czasem, ryzykiem, zespołami i technologią.

Nowe technologie w firmie – szansa czy zagrożenie?

Serdecznie zapraszamy na trzeci warsztat z serii Firma jako całość — Cyfryzacja krok po kroku — narzędzia i strategie dla firm, podczas którego uczestnicy dowiedzą się, jak wdrożyć nowoczesne rozwiązania digitalowe do swoich firm i jak najlepiej wykorzystać ich potencjał.

Już 21 listopada w eNStudios spotkają się z Wami Barbara Majer-Giernat, Łukasz Filut, Adam Puchalski oraz Łukasz Kuciński.

Warsztat skupi się na praktycznym zastosowaniu narzędzi cyfryzacyjnych w biznesie. Omówimy strategie wdrażania technologii, które usprawnią procesy operacyjne i zwiększą efektywność organizacji. Dowiesz się również, jak minimalizować ryzyko związane z transformacją cyfrową i zapewnić ochronę prawną swojej firmy.

Zagadnienia poruszane na warsztacie:

  • Automatyzacja procesów biznesowych. Jakie obszary firmy można zautomatyzować, aby zwiększyć efektywność i redukować koszty operacyjne.
  • Narzędzia wspierające cyfryzację. Przegląd nowoczesnych technologii – od systemu po rozwiązania AI – które mogą usprawnić działanie Twojej firmy.
  • Dobór technologii do specyficznych potrzeb. Jak efektywnie dobierać narzędzia do różnych obszarów działalności (produkcja, HR, sprzedaż), by maksymalizować efekty cyfryzacji.
  • Ochrona know-how i zabezpieczenia prawne. Kwestie związane z ochroną tajemnic przedsiębiorstwa i prawami przedsiębiorcy w kontekście działań cyfrowych.
  • Warsztat będzie obejmować interaktywne ćwiczenia, podczas których uczestnicy poznają najlepsze praktyki dotyczące wdrażania nowych rozwiązań technologicznych w firmie.

Dołącz, by odkryć, jak wykorzystać transformację cyfrową w celu osiągnięcia jeszcze lepszych wyników w Twojej organizacji!

Już teraz zachęcamy do obserwowania profili Collegium Da Vinci w mediach społecznościowych, by być na bieżąco z kolejnymi wydarzeniami z cyklu Firma jako całość.

Czwarte warsztaty z serii odbędą się 12 grudnia — ponownie w eNStudios. Temat spotkania pojawi się wkrótce.

Serdecznie zapraszamy!

Prowadzący

Barbara Majer-Giernat – Certyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaścicielka i Członek Zarządu AHEAD GROUP, właścicielka trzech marek: Face2Face Smart Office Biuro na godziny, Ahead Capital oraz GoAhead Training. Łączy potencjał tego narzędzia z wiedzą oraz ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie projektów rozwojowych. Dzięki temu klienci, z którymi pracuje, uzyskują głębokie oraz trwałe zmiany, które generują wzrost biznesu.

Adam Puchalski – Jest doświadczonym: menadżerem (członkiem zarządów i rad nadzorczych), radcą prawnym (wieloletnim szefem działu prawnego, członkiem rady OIRP w Poznaniu, egzaminatorem na egzaminie radcowskim), stałym mediatorem sądowym, arbitrem przy WIPH w Poznaniu, wykładowcą i prowadzącym liczne szkolenia prawne i biznesowe.

Łukasz Filut – Jako doświadczony lider specjalizuje się w transformacji innowacyjnych pomysłów w produkty o rzeczywistej wartości na rynku. Przez ponad 20 lat pracując z zespołami o różnej specyfice, opracował strategię przyspieszające proces kreacji produktów, które nie tylko spełniają, ale przekraczają oczekiwania. Razem z jego zespołem doświadczonych Product Managerów, architektów, specjalistów od budowy zespołów i Scrum Masterów, oferuje pełne wsparcie na każdym etapie cyklu życia produktu. kooperacja z nim zawsze ma na celu inspirowanie do ciągłego doskonalenia i innowacji. Jest jednym z organizatorów i aktywnym członkiem społeczności Agile Poznań. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem podczas konferencji, prelekcji, wykładów, warsztatów, szkoleń i mentoringów.

Łukasz Kuciński – Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu. W latach 2003 – 2011 był Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w WSiP. Organizował konferencje na temat sprzedaży i przedsiębiorczości. Występował jako prelegent i mówca na konferencjach: Nowoczesne Techniki Sprzedaży. Partner merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Menedżera Sprzedaży. Prowadzi bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jest stałym autorem magazynu World Business Class. Jest również współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, Onepress 2019.

Idź do oryginalnego materiału