W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Wypracowanie działań zmierzających do ograniczenia reklamacji oraz optymalizacji procesu.
- Analizę wzrostu wpływu reklamacji i identyfikację przyczyn ich wystąpienia.
- Koordynację wdrożenia zmian w celu ograniczenia wpływu reklamacji i podniesienie efektywności obsługi reklamacji.
- Zarządzanie oczekiwaniami interesariuszy wewnętrznych oraz zewnętrznych.
- Ścisłą współpracę w projektach biznesowych przy aktualizacji/tworzeniu nowych procesów.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Posiadasz wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: zarządzanie procesami, zarządzanie projektami, ekonomia, bankowość i finanse.
- Posiadasz doświadczenia w obszarze optymalizacji procesów lub zarządzania jakością procesów w branży finansowej.
- Potrafisz współpracować z pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji.
- Znasz: metody ciągłego doskonalenia (np. Kaizen/Lean, Agile), pakiet MS Office (Excel, Word, Power Point).
- Charakteryzuje Cię:
- samodzielność w działaniu,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- doskonale rozwinięta zdolność wyznaczania priorytetów,
- praca nad kilkoma projektami jednocześnie.
Mile widziane:
- Znajomość trendów rynkowych w zakresie procesów realizowanych w branży finansowej oraz nowych technologii.
- Doświadczenie w obsłudze produktów, reklamacji, jakości, customer experience.
- Umiejętność modelowania procesów biznesowych przy pomocy notacji BPMN.
Oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
- System szkoleń i programów rozwojowych.
- Przyjazną atmosferę w pracy.