Główny Specjalista / Ekspert w Biurze Optymalizacji Procesów Reklamacyjnych (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 2 dni temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Wypracowanie działań zmierzających do ograniczenia reklamacji oraz optymalizacji procesu.
  • Analizę wzrostu wpływu reklamacji i identyfikację przyczyn ich wystąpienia.
  • Koordynację wdrożenia zmian w celu ograniczenia wpływu reklamacji i podniesienie efektywności obsługi reklamacji.
  • Zarządzanie oczekiwaniami interesariuszy wewnętrznych oraz zewnętrznych.
  • Ścisłą współpracę w projektach biznesowych przy aktualizacji/tworzeniu nowych procesów.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: zarządzanie procesami, zarządzanie projektami, ekonomia, bankowość i finanse.
  • Posiadasz doświadczenia w obszarze optymalizacji procesów lub zarządzania jakością procesów w branży finansowej.
  • Potrafisz współpracować z pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji.
  • Znasz: metody ciągłego doskonalenia (np. Kaizen/Lean, Agile), pakiet MS Office (Excel, Word, Power Point).
  • Charakteryzuje Cię:
    • samodzielność w działaniu,
    • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
    • doskonale rozwinięta zdolność wyznaczania priorytetów,
    • praca nad kilkoma projektami jednocześnie.

Mile widziane:

  • Znajomość trendów rynkowych w zakresie procesów realizowanych w branży finansowej oraz nowych technologii.
  • Doświadczenie w obsłudze produktów, reklamacji, jakości, customer experience.
  • Umiejętność modelowania procesów biznesowych przy pomocy notacji BPMN.

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Idź do oryginalnego materiału