Pracownik jest zobligowany niezwłocznie informować pracodawcę o przyczynie swojej nieobecności w pracy i przewidywanym okresie jej trwania. Dotyczy to każdego pracownika i odnosi się m.ni. do zwolnień lekarskich. Obowiązek w tym zakresie wynika z § 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 15 maja 1996 r. w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy,…
Informowanie pracodawcy o zwolnieniu lekarskim
Pracownik jest zobligowany niezwłocznie informować pracodawcę o przyczynie swojej nieobecności w pracy i przewidywanym okresie jej trwania. Dotyczy to każdego pracownika i odnosi się m.ni. do zwolnień lekarskich. Obowiązek w tym zakresie wynika z § 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 15 maja 1996 r. w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy,…