W rzeczywistości gamedev to kooperacja wielu zespołów, ciągłe próbowanie, dopracowywanie i eksperymenty. A potem zmiany i ciągłe dostosowywanie do trendów na rynku. Analitycy biznesowi sprawdzają pomysł i rentowność. Graficy i programiści nadają grze formę. Scrum master zarządza procesem, a Product Owner trzyma wszystko w garści.
Game development gry mobilnej nigdy się nie kończy. Studia produkcji gier mają pełne ręce roboty. A ludzi wciąż brakuje.
Sprawdzanie wersji, praca z Google Store i Apple Store, Huawei też ma swój sklep. Lawirowanie między wymaganiami gigantów, featuring gry i jej marketing to kolejna składowa procesu tworzenia.
Studia game developmentu kupują użytkowników na Filipinach.
W tym odcinku wyjaśnimy, dlaczego kupowanie graczy nie jest równe kupowaniu lajków na Instagramie
Dlaczego czasem otrzymujemy grę, która wygląda jakby była niedokończona? Kiedy gra zaczyna się opłacać i jak można wejść do gamedevu?
Gościmy Aleksandrę Sikorską z Vivid Games, producentkę gier.
Escola na:Facebook II YouTube II Twitter II Linkedin
Kontakt:
Krzysztof Wojewodzic: http://bit.ly/KWojewodzic
Mail: [email protected]
Jędrzej: http://bit.ly/JPaulus
Mail: [email protected]
Strona: https://escola.pl/
Muzyka: Kevin MacLeod
Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT