Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości, konferencja, 3-4 grudnia

wzp.org.pl 2 dni temu

Czy postrzeganie swojej działalności biznesowej szerzej niż tylko z perspektywy zyskowności i przewag rynkowych znajduje nić porozumienia i wspólne wartości wyrażone w nowych, zmienionych postawach konsumentów? W jaki sposób biznes wykorzystuje atuty transformacji cyfrowej oraz szereg rozwiązań i narzędzi technologicznych, by być bliżej klientów?

Jak – za ich pomocą – dojrzałe cyfrowo marki wchodzą w efektywny dialog z konsumentem? Na te i wiele innych pytań postarają się odpowiedzieć eksperci uczestniczący w wydarzeniu

„Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”.

Tematyka konferencji:

Dwa oblicza sztucznej inteligencji – jak AI służy konsumentom, a jak może im zaszkodzić?

Wpływ Aktu o Usługach Cyfrowych na konsumentów

Wybory konsumenckie a konkurencyjność przedsiębiorstw europejskich

Bezpieczeństwo zakupów i produktów w e-commerce

Program

Rejestracja

Idź do oryginalnego materiału