Agencja Linkleaders wygrała przetarg na obsługę employer brandingową mBanku. To kontynuacja współpracy trwającej od 2019 roku, wielokrotnie nagradzanej w branżowych konkursach. W ramach podpisanej umowy agencja odpowiada m.in. za strategię wizerunkową pracodawcy, kampanie rekrutacyjne i kreatywny content. Linkleaders umacnia tym samym swoją pozycję lidera employer brandingu w sektorze finansowym.
mBank to piąty największy bank w Polsce pod względem wielkości aktywów. Stawia na innowacyjność i nowoczesne technologie, oferując przy tym intuicyjne i dostępne dla wszystkich usługi. Zaufało mu już 5,7 mln klientów indywidualnych, a 3,7 mln aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej potwierdza jego pozycję lidera bankowości mobilnej. Za sukcesem mBanku stoi zespół 8,5 tysiąca pracowników – to dla nich firma nieustannie inwestuje w rozwój kompetencji i tworzy przyjazne, angażujące środowisko pracy.
Nowa umowa miedzy agencją a mBankiem została podpisana na kolejne trzy lata. Linkleaders w ramach współpracy odpowiadać będzie za działania strategicznie związane z wizerunkiem mBanku jako jednego z czołowych pracodawców w Polsce, kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe dla obszarów takich jak IT, Contact Center, placówki detaliczne czy bankowość korporacyjna, a także komunikację skierowaną do młodych wraz z prowadzeniem profilu EB mBanku na Instagramie oraz jego obsługę contentową i kreatywną.
mBank współpracuje z Linkleaders od 2019 r. Projekty realizowane przez agencję dla tego klienta były wielokrotnie nagradzane, m.in. w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2024 nagrodą główną za strategię EB czy Złote Spinacze, gdzie w 2022 agencja i mBank zdobyli złoto za kampanię rekrutacyjną „MIT czy HIT? mBank i cała prawda o pracy IT w bankowości”. Z kolei na gali Złotych Spinaczy w 2024 kampania rekrutacyjno-wizerunkowa dla IT „Cała prawda o IT w finansach. mBank oddaje głos specjalistom” zdobyła srebrną statuetkę.
Linkleaders systematycznie umacnia swoją pozycję jednej z wiodących polskich agencji PR i EB wspierających procesy employer brandingowe i HR w dużych organizacjach z branży finansowej i technologicznej. W portfolio employer branding Linkleaders znajdują się w tej chwili m.in. mBank, mLeasing, Deloitte, Boehringer Ingelheim i Grupa Pracuj.
Źródło: Linkleaders