Menedżer ds. Zdalnej Obsługi Klientów MŚP (Warszawa, PL, 01-066)
karieranabank.pl 4 dni temu
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.
- Oferowanie produktów i usług Banku oraz spółek Grupy Kapitałowej Banku przy wykorzystaniu zdalnych kanałów dystrybucji.
- Dążenie do wzrostu liczby Klientów korzystających z dostępu do usług bankowych przy wykorzystaniu kanałów zdalnych
- Udział w projektach dotyczących kanałów zdalnych.
- Współpraca z innymi komórkami Banku w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Jesteś konsekwentny i odpowiedzialny w realizacji celów.
- Jesteś osobą, która lubi wyzwania.
- Potrafisz pracować pod presją czasu.
- Posiadasz umiejętność zarządzania czasem i potrafisz wyznaczać priorytety.
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
- Jesteś kreatywny, konsekwentny w działaniu i ambitny.
- Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office.
Oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w Banku Pekao S.A.
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz atrakcyjne nagrody za działania sprzedażowe.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Ubezpieczenie Grupowe oraz inne ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach.
- System szkoleń i programów rozwojowych.
- Możliwość korzystania z Karty MultiSport.
- Dynamiczną atmosferę w pracy.