Menedżer ds. Zdalnej Obsługi Klientów MŚP (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 4 dni temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.
  • Oferowanie produktów i usług Banku oraz spółek Grupy Kapitałowej Banku przy wykorzystaniu zdalnych kanałów dystrybucji.
  • Dążenie do wzrostu liczby Klientów korzystających z dostępu do usług bankowych przy wykorzystaniu kanałów zdalnych
  • Udział w projektach dotyczących kanałów zdalnych.
  • Współpraca z innymi komórkami Banku w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi i satysfakcji Klientów.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Jesteś konsekwentny i odpowiedzialny w realizacji celów.
  • Jesteś osobą, która lubi wyzwania.
  • Potrafisz pracować pod presją czasu.
  • Posiadasz umiejętność zarządzania czasem i potrafisz wyznaczać priorytety.
  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
  • Jesteś kreatywny, konsekwentny w działaniu i ambitny.
  • Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office.

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w Banku Pekao S.A.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz atrakcyjne nagrody za działania sprzedażowe.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Ubezpieczenie Grupowe oraz inne ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Możliwość korzystania z Karty MultiSport.
  • Dynamiczną atmosferę w pracy.
Idź do oryginalnego materiału