Sieć Żabka wspierała 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc najliczniejszy sztab w Polsce.
Zbiórkę można było zasilić, wrzucając pieniądze do puszek dostępnych w ponad 11 tys. sklepów sieci lub przekazując żappsy w aplikacji Żappka. Dzięki zaangażowaniu franczyzobiorców wolontariusze mogli otrzymać darmowy kubek kawy, herbaty lub czekolady.
Wsparcie w wyjątkowej formie po raz kolejny przekazać mogli też użytkownicy Żappki
Podczas tegorocznego Finału WOŚP, który odbywał się 26 stycznia br., zbierane były środki na walkę z nowotworami u dzieci. Klienci Żabki mogli wesprzeć ten cel, wrzucając datki do puszek, które dostępne są w sklepach sieci już od 28 grudnia ub.r.
Wsparcie w wyjątkowej formie po raz kolejny przekazać mogli też użytkownicy Żappki. Zebrane podczas zakupów punkty lojalnościowe – tzw. żappsy – w dniu 33. Finału mogli wymienić na cegiełki charytatywne o różnych wartościach: 100 żappsów to równowartość 50 gr, 250 żappsów – odpowiada wartości 1 zł, wykorzystując 500 żappsów przekazujemy 3 zł, natomiast 1000 żappsów odpowiada kwocie 10 zł. Każdy mógł przekazać maksymalnie 4 cegiełki – po jednej w każdym z nominałów. To wyjątkowa akcja, która łączy wokół wspólnego celu liczną społeczność klientów Żabki – z aplikacji Żappka korzysta już ponad 10 mln osób.
Wolontariusze w dniu 33. Finału byli częstowani kubkiem ciepłej kawy, herbaty lub czekolady
Dzięki zaangażowaniu franczyzobiorców wolontariusze w dniu 33. Finału byli częstowani kubkiem ciepłej kawy, herbaty lub czekolady. Każdy wolontariusz będzie mógł odebrać za darmo w dowolnym sklepie sieci Żabka jeden gorący napój (o pojemności do 200 ml) – wystarczyło, iż okazał kasjerowi kupon uprawniający do jego pobrania oraz identyfikator Wolontariusza WOŚP.
To kontynuacja akcji „Rozgrzej się Wolontariuszu”, zapoczątkowanej w zeszłym roku przez franczyzobiorców Żabki. Podczas zeszłorocznego Finału w placówkach sieci wydano blisko 35 tys. kaw, herbat i czekolad, co oznacza, iż ugoszczony przez Żabkę został co trzeci wolontariusz w Polsce. Największym zainteresowaniem cieszyła się kawa z mlekiem (ponad 12 tys. napojów), gorąca czekolada (ponad 7,7 tys.) oraz caffè latte (ponad 5,6 tys.).
Żabka podczas 32. Finału wylicytowała najcenniejsze Złote Serduszko z nr 1 za 1,05 mln zł
Żabka, wspólnie z franczyzobiorcami, już od ponad 25 lat wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, aktywnie uczestnicząc w zbiórkach. Podczas 32. Finału wylicytowała najcenniejsze Złote Serduszko z numerem 1 za kwotę 1 050 000 zł. Ponadto, dzięki zaangażowaniu klientów i franczyzobiorców, przekazała na rzecz 32. Finału WOŚP ponad 1 300 000 zł.