Nasza nowa funkcja biletów sprawia, iż ​​komunikacja z klientami staje się dziecinnie prosta

oen.pl 2 dni temu


Wprowadzamy nową funkcję w The Hub: Bilety.

Teraz możesz bez wysiłku komunikować się ze swoimi klientami całkowicie w The Hub, z łatwym w użyciu systemem natychmiastowego biletowania. Ponadto jest to całkowicie white label, więc będzie widoczne dla klientów jako część Twojej własnej witryny.

Dlaczego stworzyliśmy bilety

Obecnie prawdopodobnie korzystasz z poczty elektronicznej lub innego systemu firm trzecich do komunikacji z klientami i zarządzania ich prośbami.

W związku z tym śledzenie komunikacji z klientami jest rozproszone i czasochłonne, a ważne prośby klientów mogą zostać pominięte.

Chcieliśmy ułatwić śledzenie wszystkich żądań w jednym miejscu, tak aby można było lepiej się komunikować podczas tworzenia i zarządzania witrynami klientów.

Dlatego stworzyliśmy funkcję Tickets, dzięki której klienci mogą się z Tobą (lub Twoim zespołem) kontaktować, a Ty możesz na nich odpowiadać z poziomu The Hub – koniec z uciążliwą korespondencją!

Jak działają bilety?

Pomyśl o Tickets jako o uproszczonej, lepszej wersji CRM, podobnej do Trello, Jira lub HelpScout. Możesz komunikować się ze swoimi klientami za pośrednictwem Tickets na wiele sposobów.

Na przykład Twoi klienci mogą poprosić o wsparcie, poprosić o nowe produkty/funkcje, uzyskać pomoc przy rozliczeniach lub skontaktować się z nami w dowolnej innej sprawie, w której potrzebują pomocy.

Gdy klient czegoś potrzebuje, umieszcza zgłoszenie na usługi i płaci jednym kliknięciem. Żądanie usługi automatycznie trafi do odpowiedniej osoby w Twoim zespole, która będzie komunikować się z klientem bezpośrednio w wątku.

Po zakończeniu pracy zgłoszenie zostanie ukończone i zamknięte, bez konieczności otwierania innego oprogramowania.

Możesz również użyć Tickets, aby zarobić więcej od swoich klientów. Kiedy pobierasz opłatę za obsługę ticketów, będziesz mógł łatwo wysłać fakturę za pośrednictwem Clients & Billing. Gdy klient zapłaci, możesz włączyć funkcję ticket dla tego konkretnego klienta.

Komunikuj się z klientami, nie opuszczając centrum

Niezależnie od tego, czy jesteś agencją zatrudniającą wielu pracowników, czy obsługujesz klientów indywidualnie, dzięki Tickets odpowiadanie na zapytania klientów stanie się proste i usprawnione.

Oto jak:

Ty

  • Odbieraj i odpowiadaj na zapytania klientów, nie opuszczając The Hub.
  • Natychmiastowe przypisywanie zadań klienta różnym członkom zespołu.
  • Śledź na bieżąco postępy członków zespołu w realizacji każdego zgłoszenia.

Członkowie Twojego zespołu

  • Zobacz wszystkie przypisane zadania na pierwszy rzut oka, co ułatwia ustalanie priorytetów.
  • Wyślij wiadomość do klientów w ramach zgłoszenia. Koniec z przekopywaniem się przez długie wątki e-mail!

Twoi klienci

  • Łatwo zgłaszaj problemy i proś o wsparcie dotyczące witryn, domen, poczty e-mail i rozliczeń.
  • Monitoruj postępy w realizacji ich próśb.

Jak zacząć

Chcesz spróbować?

Funkcja biletów jest dostępna wyłącznie dla członków naszej agencji, więc jeżeli jesteś już członkiem, możesz przejść na stronę biletów w HUB-ie i kliknąć Rozpocznij.

Tak, odblokowanie dostępu do zgłoszeń i rozpoczęcie konfigurowania systemu obsługi klienta nowej generacji jest naprawdę proste.

Jeśli nie jesteś członkiem Agency, możesz dokonać uaktualnienia do planu Agency, aby odblokować bilety. Agency oferuje pełną gwarancję zwrotu pieniędzy bez ryzyka, więc możesz wypróbować go przez 30 dni, aby upewnić się, iż jest dla Ciebie odpowiedni.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, nasz zespół chętnie Ci pomoże.

Co dalej?

Nie masz własnego wewnętrznego zespołu wsparcia? Nie ma problemu. Zajmiemy się wsparciem za Ciebie.

W kolejnej fazie systemu zgłoszeń uruchomimy obsługę białej etykiety przez zespół WPMU DEV.

Oznacza to, iż nasz zespół ekspertów zajmie się Twoimi zgłoszeniami klientów, dzięki czemu możesz zaoferować swoim klientom pełne wsparcie bez konieczności zatrudniania własnego zespołu. Wszystko to przedstawisz swoim klientom pod własną marką, jako własny system.


Źródło

Idź do oryginalnego materiału