Bramka płatnicza, która umożliwi klientom firmowym odbieranie płatności w swoich sklepach internetowych. To najnowsze rozwiązanie proponowane przez Bank Millennium. Usługa nosi nazwę Millennium PAY.
Odpowiedź na zapotrzebowanie rynku
Prognozuje się, iż rozwój rynku e-commerce, który znacznie przyspieszył przez pandemię COVID-19, w kolejnych latach będzie kontynuowany. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na internetową formę sprzedaży swoich produktów i usług. W związku z tym Bank Millennium postanowił umożliwić swoim klientom firmowym obsługę płatności online dzięki swojej najnowszej usługi.
„Przedsiębiorcy działający na rynku e-commerce mierzą się codziennie z wieloma wyzwaniami. Wielu z nich decyduje się na skorzystanie z oferty rachunku prowadzonego w Banku Millennium. Dlatego jako bank chcemy im pomagać, udostępniając rozwiązania wspierające wzrost sprzedaży online, a w przypadku części z nich rozpoczęcie działań sprzedażowych w tym kanale” – mówi Tomasz Pol, kierujący Departamentem Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.
Millennium PAY
Rozwiązanie powstało we współpracy z operatorem płatności PayTel. Dzięki niemu uruchomiono specjalną bramkę płatniczą Millennium PAY. Umożliwia ona obsługę najbardziej popularnych płatności: szybkich przelewów, płatności kartami i BLIK. W przyszłości w Millennium PAY mają być dostępne również płatności ratalne i odroczenie terminu płatności.
Korzystanie z Millennium PAY
By skorzystać z nowej bramki płatniczej, należy posiadać rachunek firmowy w Banku Millennium. Konieczne jest także prowadzenie sklepu internetowego. By zyskać dostęp do Millennium PAY, wystarczy zarejestrować się w usłudze. Za rejestrację nie jest pobierana żadna opłata. Przez pierwszy rok korzystania z Millennium PAY stawka prowizyjna za płatność wynosi 0,7%. W kolejnych latach będzie to już 0,95%.
Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium