Bramka płatnicza, która umożliwi klientom firmowym odbieranie płatności w swoich sklepach internetowych. To najnowsze rozwiązanie proponowane przez Bank Millennium. Usługa nosi nazwę Millennium PAY.

Odpowiedź na zapotrzebowanie rynku
Prognozuje się, iż rozwój rynku e-commerce, który znacznie przyspieszył przez pandemię COVID-19, w kolejnych latach będzie kontynuowany. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na internetową formę sprzedaży swoich produktów i usług. W związku z tym Bank Millennium postanowił umożliwić swoim klientom firmowym obsługę płatności online dzięki swojej najnowszej usługi.
„Przedsiębiorcy działający na rynku e-commerce mierzą się codziennie z wieloma wyzwaniami. Wielu z nich decyduje się na skorzystanie z oferty rachunku prowadzonego w Banku Millennium. Dlatego jako bank chcemy im pomagać, udostępniając rozwiązania wspierające wzrost sprzedaży online, a w przypadku części z nich rozpoczęcie działań sprzedażowych w tym kanale” – mówi Tomasz Pol, kierujący Departamentem Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.
Millennium PAY
Rozwiązanie powstało we współpracy z operatorem płatności PayTel. Dzięki niemu uruchomiono specjalną bramkę płatniczą Millennium PAY. Umożliwia ona obsługę najbardziej popularnych płatności: szybkich przelewów, płatności kartami i BLIK. W przyszłości w Millennium PAY mają być dostępne również płatności ratalne i odroczenie terminu płatności.
Korzystanie z Millennium PAY
By skorzystać z nowej bramki płatniczej, należy posiadać rachunek firmowy w Banku Millennium. Konieczne jest także prowadzenie sklepu internetowego. By zyskać dostęp do Millennium PAY, wystarczy zarejestrować się w usłudze. Za rejestrację nie jest pobierana żadna opłata. Przez pierwszy rok korzystania z Millennium PAY stawka prowizyjna za płatność wynosi 0,7%. W kolejnych latach będzie to już 0,95%.
Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium

Dług publiczny Polski niebezpiecznie rośnie. Opublikowano białą księgę finansów publicznych

Tegoroczna majówka może być tańsza niż przed rokiem. Tak uważają analitycy Banku BNP Paribas
Czytaj więcej

Komornik, a Twisto – czy może nam zająć środki na Twisto i czy możemy korzystać z Twisto?

SEPA – czyli jak zlecić przelew europejski?

Do czego służy kod cvv na karcie? Jak go znaleźć?
